سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

با توجه به سپری شدن تعطیلات نوروز و خالی‌شدن جیب مردم، این روز‌ها کمتر کسی به فکر مسافرت‌های طولانی‌می‌افتد

در عین حال فشار کار و استرس زندگی شهری، مردم را وادار می‌کند تا هر از گاهی به دل طبیعت بزنند . در این بین ساده‌ترین راه برای رفتن به سفر‌های کوتاه برای آنهایی که به سفر دسته جمعی علاقه‌مندند یا خودروی شخصی ندارند، ثبت نام در تور‌های یکروزه است.

به این ترتیب می‌توان بدون نیاز به مرخصی‌های طولانی یا صرف هزینه زیاد، یک روز شاد و مفرح را برای خانواده برنامه‌ریزی کرد. با توجه به اینکه دست‌کم 150منطقه توریستی شناخته شده در ایران وجود دارد، همیشه یک گزینه جدید برای سفر وجود خواهد داشت.

 البته سفر به برخی از این مناطق با توجه به فاصله زیاد عملا در طول یک روز میسر نیست اما به هر ترتیب با توجه به تنوع نقاط دیدنی در ایران تقریبا برای هر شخصی که قصد سفر کند، مکانی منطبق با حوزه علایقش وجود دارد.

مجریان تور‌های یکروزه معمولا از مشتریان می‌خواهند اول صبح پای اتوبوس حاضر باشند و سپس حرکت به مقصدی که  چندان دور نیست، آغاز می‌شود. در طول راه هم در صورتی که تور به تعهدات خود عمل کند، صبحانه مهیا خواهد بود.

اغلب این تور‌ها، سرو ناهار و میان‌وعده را هم برعهده دارند. البته گاهی‌ هم بی‌برنامگی و سهل‌انگاری برخی تور‌ها موجب می‌شود خستگی به تن مسافران باقی بماند.

گاهی هم کیفیت خدمات ارائه شده توسط تور‌ها به خصوص در مورد غذا بسیار نامطلوب است.  البته باید در نظر داشت که  هزینه تور‌های یکروزه  با توجه به نوع خدمات آنها، متفاوت است.

کد خبر 49622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز