مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، شرایط بین‌المللی موجب فسخ قرارداد با سرمایه‌گذار خارجی شهر آفتاب شد و شهرداری برای اجرایی شدن این طرح به‌دنبال سرمایه‌گذار داخلی است

به گزارش خبرنگار همشهری، احمد دنیا مالی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه جلسه روز گذشته شورای شهر در جمع خبرنگاران پیرامون وضعیت طرح شهر آفتاب که قرار بود نمایشگاه بین‌المللی تهران در آن بنا شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بین‌المللی موجود و مسائل مربوط به تحریم، امکان سرمایه‌گذاری خارجی در کشور وجود ندارد و در نتیجه مجبور به قطع همکاری با آنها شدیم.

وی همچنین یاد آور شد: در حال پیگیری این موضوع هستیم تا از توان سرمایه‌گذاران داخلی در طرح شهر آفتاب استفاده کنیم تا طبق برنامه از تابستان فعالیت اجرایی طرح آغاز شود.
دنیا مالی  تصریح کرد: در مرحله اول طرح شهر آفتاب احداث نمایشگاه بین‌المللی پس از آماده‌سازی‌ زمین در اولویت عملیات اجرایی خواهد بود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طبق برنامه، سرمایه‌گذار خارجی قرار بوده است که ظرف 3 سال این طرح را اجرا کند که به‌علت نبود امنیت سرمایه‌گذاری، این طرح با تاخیر مواجه شده است.

کد خبر 49638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز