چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اصفهان گفت: موتورسیکلت‌ها هم همانند خودروها مشمول محدودیت و ممنوعیت تردد در شهرهای استان هستند.

ممنوعیت تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الله غلامی چهارشنبه ۱۳ فروردین افزود: تنها پیک‌های موتوری که برای حمل کالا فعالیت دارند؛ مجاز به تردد در سطح شهر هستند.

وی تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد کرونای استان، پلیس در صورت مشاهده موتورسیکلت‌سواران تک سرنشین و یا به همراه خانواده به اعمال قانون و توقیف و انتقال موتور سیکلت به پارکینگ اقدام می‌کند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اصفهان افزود: از اولین دقایق امروز فعالیت تمامی نیروهای پلیس، امدادی و خدماتی در سطح ۱۰۸ شهر استان برای ممانعت از تردد مردم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها آغاز شده و تا این لحظه آرامش و خلوتی خیابان‌ها بیانگر رعایت و همکاری مردم است.

وی با اشاره به ارزیابی مطلوب در استان اصفهان مبنی بر کاهش تجمع مردم در مکان‌های عمومی و توجه به توصیه مهم در خانه ماندن گفت: همه شهروندان باید با رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی دست به دست هم بدهند تا هر چه سریع‌تر آمار ابتلا و انتقال این بیماری به حد صفر برسد و فشار کاری کادر بهداشت و درمان استان کاهش یابد.

غلامی یادآور شد: کماکان ۲۱۱ ایستگاه کنترل و غربالگری در ورودی‌های استان و شهرستان‌ها دایر است و محدودیت‌های تردد به استان را اعمال می‌کنند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اضافه کرد: تاکنون بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از مبادی ورودی به استان به استان‌های خود بازگردانده شدند.

وی با اشاره به اعمال قانون و محدودیت از در منازل گفت: با توجه به اینکه برخی از شهروندان به دور دور کردن در شهرها می‌پرداختند این قانون اجرا شد تا از این گونه ترددها نیز جلوگیری شود.

کد خبر 496948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha