مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

گروه شهری: درصورت تصویب نهایی طرح جامع میدان تاریخی بهارستان تمامی امور مربوط به ترافیک، رفت و آمد امنیت، اسکان نمایندگان مجلس، تسهیلات برای ساکنین این محدوده و بخش‌ها تجاری این میدان ساماندهی خواهد شد

بررسی‌های اولیه برروی این طرح با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس مجلس،  محمد سعیدی‌کیا وزیر مسکن،  محمد‌ باقر قالیباف شهردار تهران و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در محل مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت. به گفته حدادعادل مدت‌هاست مسئولان نظام به‌دنبال طرحی برای حفظ هویت تاریخی،  سیاسی وفرهنگی میدان بهارستان هستند.

رئیس مجلس شواری اسلامی گفت: این مهم با انتقال مجلس به بهارستان ازاهمیت بیشتری برخوردارشد.حداد عادل با بیان اینکه املاک عده ای از مردم این منطقه مدت‌هاست به‌دلیل واقع شدن دراین طرح به صورت بلاتکلیف مانده است، گفت: امروز از وزیر مسکن،  شهردار تهران و رئیس شورای شهر دعوت کردیم تا ضمن پیگیری اجرای هرچه سریع‌تر طرح جامع بهارستان،   انشاء الله مشکلات مردم نیز حل شود و این نقطه شهر نیز زیبایی بهتری پیدا کند و هم هویت تاریخی و فرهنگی آن برجسته‌تر شود.

همچنین قالیباف شهردار تهران نیز در این باره گفت: مرکز شهر و حصار ناصری قدیم و احیای بافت گذشته یکی از برنامه های جدی اجرای طرح جامع شهر تهران است.

کد خبر 49772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز