مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: طرح ملی اقدام مسکن که از اواخر سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان عملیاتی شد، تا پایان امسال باید با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی همراه باشد.

جلسه کمیته تعیین زمین طرح ملی اقدام مسکن استان قزوين

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، اصغر گونجی شامگاه دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹، بعد از جلسه کمیته تعیین زمین طرح ملی اقدام مسکن، گفت: در راستای اجرای این طرح ملی قرار شد اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تامین زمین مورد نیاز برای این نهاد اقدام و سپس عملیات اجرایی آن از سوی بنیاد مسکن آغاز شود.

وی افزود: با انجام مراحل ثبت نام و تایید شناسایی متقاضیان، قرار شد در فاز نخست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین طی ۲ هفته آینده نسبت به تامین زمین برای ۷۴۵ واحد در شهرهای آبیک، بویین زهرا، تاکستان، محمودآباد، اقبالیه و اسفرورین برای بنیاد مسکن اقدام به عمل آورد.

به گفته وی، پس از تامین زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انتخاب پیمانکاران و انبوه سازان مورد صلاحیت، اقدام به اجرای این طرح خواهد کرد.

گونجی با بیان اینکه برای دریافت تسهیلات این طرح، بانک مسکن به عنوان بانک عامل معرفی شده، تصریح کرد: سقف تسهیلات این طرح به غیر از مرکز استان، ۷۵۰ میلیون ریال برای هر واحد خواهد بود و آورده متقاضیان نیز در مرحله نخست ۳۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه متقاضیان ما در این مرحله شناسایی شده‌اند، با تامین زمین مورد نیاز بلافاصله عملیات عمرانی ساخت این واحدها آغاز و صاحبان واحدها نیز همزمان به بانک عامل جهت دریافت تسهیلات تخصیص داده شده، معرفی می‌شوند.

طرح ملی اقدام مسکن جهت خانه‌دار شدن اقشار آسیب‌پذیر و متوسط سال گذشته از سوی دولت مطرح و سهم استان قزوین نیز ۲ هزار واحد تعیین و برای امسال نیز برنامه‌ریزی برای سه هزار واحد از سوی اداره راه و شهرسازی قزوین صورت خواهد گرفت.

کد خبر 500942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha