میادین میوه و تره بار شهرداری تهران چند سالی است که در مناطق فعالیت می کنند. در این مراکز خرید علاوه بر میوه و سبزی و صیفی، مواد پروتئینی و حتی مواد غذایی و انواع آبزیان عرضه می شود که این روزها به دلیل قیمت های مناسب محصولات مورد توجه بسیاری از شهروندان قرار گرفته است.

سازمان میادین میوه و تره بار

همشهری آنلاین- فاطمه عسگری نیا: بیش از ۲۰۰ بازار میوه و تره بار در تهران وجود دارد و روزانه صدها نفر از آن خرید می کنند. کیفیت خوب و قیمت مناسب محصولات ارایه شده موجب شده است هر روز به تعداد مشتریان بازارهای روز افزوده شود. به گفته «سعید راد» مدیرعامل سازمان میادین تره بار شهرداری تهران حدود ۸۸ درصد مراجعه کنندگان به بازارهای تره بار افراد و خانواده های کم درآمد هستند.

او می گوید: «هر روز شاهد افزایش قیمت انواع محصولات هستیم و در شرایط بد اقتصادی که اکنون در جامعه حاکم است، خدمت رسانی به خانواده ها و اقشار کم درآمد را وظیفه خود می دانیم. بنابراین تلاش کرده ایم با فراهم کردن مایحتاج مورد نیاز خانواده ها خرید را برای آنها آسان کنیم.»
راد ادامه می دهد: «با حذف واسطه ها، محصولات در میادین تره بار با قمیت مناسب عرضه می شود و به همین  دلیل اقشار کم درآمد این مراکز را برای خرید انتخاب می کنند.»


 

کد خبر 502318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha