عبدالرحمن چراغعلی، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، با اشاره به برنامههای امسال این سازمان گفت: «عرضه محصولات به صورت طبقهبندی و بستهبندی شده و توسعه غرفه عرضه سبزی پاک کرده در تمام بازارها و میادین میوه و ترهبار از جمله اهداف و برنامههای در دستور کار این سازمان در سال جاری است.»
او با تاکید بر اینکه سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران نقشی در تعیین قیمت محصولات عرضه شده در بازارها و میادین میوه و ترهبار ندارد، گفت: «از آنجا که عمده شهروندان مراجعه کننده به میادین و بازارهای روز میوه و ترهبار شهرداری تهران را اقشار متوسط جامعه تشکیل میدهند، سازمان نهایت تلاش خود را برای رعایت قیمتهای مصوب توسط غرفهداران و جلوگیری از تخلفات آنها به کار میگیرد.»
در حال حاضر 96 بازار و میدان میوه وترهبار در سطح شهر تهران راهاندازی شدهاست.