چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۸:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب چهارشنبه 11 اردیبهشت وارد شیراز شدند.

به گزارش ایرنا در آیین استقبال از مقام معظم رهبری در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب، آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، سید محمد رضا رضا زاده استاندار فارس و برخی مدیران و مسوولان استان فارس حضور دارند.

علما و روحانیون برجسته شیراز و استان فارس، ائمه جمعه شهرستان‌های فارس، استادان حوزه‌های علمیه و برخی مسوولان دفاتر مراجع عظام درآیین استقبال از رهبر فرزانه انقلاب حضور داشتند.

همچنین دراین مراسم مسوولان قضایی استان فارس، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان فارس در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان منتخب فارس در مجلس هشتم حضور داشتند.

مردم شیراز و استان فارس که 20 سال پیش از این و در سفر استانی رهبر معظم انقلاب در زمان تصدی ریاست جمهوری ایشان میزبان معظم له بودند، اینک بعد از سال‌ها انتظار در مسیر حرکت حضرت آیت الله خامنه‌ای با گلباران کردن اتومبیل حامل ایشان و گلاب افشانی و پخش شیرینی به استقبال رهبر فرزانه خویش آمده‌اند. 

عده زیادی از مردم نیز از شهرستان‌های دور و نزدیک از شب گذشته با پای پیاده وارد شیراز شده تا پس از 20 سال ازسفر استانی ایشان به فارس، دوباره از نزدیک به گفتگو با مراد خویش بنشینند.

کد خبر 50429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز