فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی پس از پشت سر کذاشتن دو ماه پیش‌تولید، تابستان امسال در شهر شیراز مقابل دوربین می‌رود.

اصغر فرهادی با جایزه اسکار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ددلاین، شرکت ممنتو فیلمز در پاریس هفته آینده تازه‌ترین تجربه کارگردانی فیلمساز ایرانی برنده اسکار را در بازار فیلم اروپا در برلین عرضه می‌کند و اطمینان دارد «قهرمان» فرهادی جزو پروژه‌های موفق و پرمشتری خواهد بود. فیلم به زبان فارسی ساخته می‌شود و نسخه انگلیسی فیلمنامه در دسترس شرکت‌های پخش جهانی قرار خواهد گرفت.

هر چند پیش‌تر اعلام شده بود فرهادی این بار قصد دارد با چهره‌های ناشناس همکاری کند اما ددلاین معتقد است «قهرمان» با بازیگران سرشناس مقابل دوربین می‌رود؛ ستاره‌هایی که پیشینه کار کردن با فرهادی را در کارنامه ندارند. فیلمساز برنده اسکار تهیه‌کننده «قهرمان» خواهد بود البته با همکاری الکساندر ماله-گی که در سه فیلم اخیر هم کنار فرهادی بوده است.

شرکت ممنتو حق پخش فیلم را در فرانسه در دست دارد و دیگر شرکت‌ها در بازار فیلم اروپا برای کسب حق پخش بین‌المللی «قهرمان» رقابت می‌کنند. با توجه به موفقیت فیلم‌هایی چون «انگل» در گیشه سینماهای جهان و جشنواره‌ها و جوایز معتبر، انتظار می‌رود از «قهرمان» بسیار استقبال شود.

کد خبر 510595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha