رئیس پلیس امنیت پایتخت با اشاره به شناسایی ۲ پارکینگ احتکار خودرو از مهلت یک هفته‌ای به محتکران خودرو برای فروش خودروهای احتکارشده خبر داد.

احتکار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت پایتخت اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در احتکار و گرانی خودرو و فاصله بین قیمت کارخانه و بازار آزاد، پلیس امنیت ۲ پارکینگ احتکار خودرو را شناسایی کرد.

وی افزود: تعداد ۱۰۱ خودرو که عمده آن‌ها ایرانی هستند را شناسایی کردیم که این خودروها پلاک نشده‌اند و اغلب آن‌ها ۶ ماه است که در پارکینگ هستند.

سردار ذوالقدر بیان کرد: مشخص است که تعدادی از این خودروها برای یک نفر هستند و با شگرد اینکه این خودروها در میان خودروهای عادی قرار بگیرند، در پارکینگ جاسازی شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اقدامات مختلف برای مقابله با این متخلفان بیان کرد: با آگاهی دستگاه قضا به این محتکران مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود که این خودروها را تعیین تکلیف کنند و در بازار بفروشند تا وضعیت خودروها مشخص شود.

وی گفت: اگر این افراد از این مهلت یک هفته‌ای استفاده کنند و خودرو خود را بفروشند، اقدامی علیه آن‌ها انجام نمی‌شود.

سردار ذوالقدر گفت: تاکنون ۲ نفر که عمده خودروها متعلق به آن‌ها بوده است، دستگیر شده‌اند؛ قطعاً مرتبطین دیگری هم هستند که با همکاری دستگاه قضا با آن‌ها برخورد می‌شود.

کد خبر 513009

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    قانون ۱۰٪ خیلی باهاله . خوده دلاله از بازار مثلا ۲۰۶ تیپ ۲خریده ۹۰ تومن ۶ ماه قبل بعد مجبوره ۷۵ بفروشه ؟ با عقل من که جور در نمیاد