سومین جلسه علنی رسیدگی به اتهامات اکبر طبری مدیرکل سابق امور مالی و معاون اجرایی سابق رئیس پیشین دستگاه قضا فردا ۲۵ خرداد برگزار می‌شود.

تصاویر دومین جلسه دادگاه اکبر طبری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در دو جلسه گذشته کیفرخواست صادره برای متهم قرائت و طبری دقایقی به دفاع از خود پرداخت.

در جلسه گذشته، قاضی بابایی گفت: دادگاه به عنوان قانون تنها مرجع رسیدگی و دادرسی کامل درباره اتهام متهمان است و تصمیم به رأی دادگاه پس از استماع و دفاع متهمان و بررسی دلایل خواهد بود. لذا دیگران از هرگونه پیش‌داوری خودداری کنند.

قاضی بابایی افزود: برگزاری جلسات دادگاه و موضوعات مطروحه نباید دستمایه تسویه حساب اشخاص و گروه‌ها باشد و جریانات هم از تولید اخبار کذب و متهم کردن دیگران به نام متهمان این پرونده اجتناب کنند.

متهم طبری هم در جلسه گذشته به دفاع از خود پرداخت و گفت: ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته‌ام.

وی ادامه داد: روشن است این پرونده سازی‌ها و افترا زدن‌ها که اکثر آن‌ها رسیدگی و مختومه شده، مربوط به ۱۰ سال یا ۱۵ سال گذشته است. تا این لحظه هیچکدام از اتهامات را قبول ندارم و آقایانی که به عنوان متهم از آنها نام برده شده، موارد اتهامی اغلبشان ارتباطی به من ندارد.

طبری افزود: مشایخ با آقای نجفی می‌آمدند و مرا می‌دیدند جلسه نبود و ما مانند سه برادر بودیم.اگر من ۸۰۰ میلیارد هم بخواهم این برادرانم می‌دهند و اگر کل لواسان و کارخانه اش را بخواهم به نام من می‌کند. این رفاقت است. اگر شما از این دوستان ندارید به من ارتباطی ندارد. اگر آنها نیز از من بخواهند من نیز برای آنها انجام می‌دهم.

کد خبر 521179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدمعصومی IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    از راه نمی‌روند،،،، به چاه میروند چاه دیوی پادشاه ظلمت،،،، پراز سیاهی تکبر و حماقت !!! جنود ابلیس و.کاسه لیس کثیف،،،،،، ،