سرمایه‌گذار این کشتارگاه از راه‌اندازی این واحد صنعتی در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این واحد صنعتی به متراژ ۵۰ هزار متر مربع برای کشتار دام و شترمرغ در استان در نظر گرفته شده است.

کشتارگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خیاط افزود: در خرداد سال ۹۸ با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار کار ساخت این کشتارگاه به طور جدی آغاز شد و حالا کشتارگاه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در چندقدمی راه‌اندازی فاز نخست خود قرار دارد.

سرمایه‌گذار این کشتارگاه گفت: این مرکز بزرگترین و اولین کشتارگاه شرق کشور است و مبدا صادرات خواهد بود، فاز اول این کشتارگاه شامل محل کشتار دام و شترمرغ، سلف غذا خوری، سایت ادارای، اتاق سرایداری و... است که در مجموع ۱۰ هزار متر مربع است.

بهره‌برداری از آزمایشگاه پیشرفته دامپزشکی شرق کشور در خراسان جنوبی

سرمایه‌گذار این کشتارگاه نبود برق و مشکل اصلاح سند را علت تاخیر در راه‌اندازی فاز اول این واحد عنوان کرد و افزود: البته مشکل نبود برق با دستور استاندار طی بازدید انجام شده در مردادماه سال ۹۸ از این کشتارگاه رفع شده است.

وی ادامه داد: مشکل اصلاح سند که باید به دست جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی حل می‌شد هنوز برطرف نشده است که با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان و استاندار مشکل اصلاح سند هم در آینده رفع خواهد شد و مسئولان جهاد کشاورزی استان نیز قول مساعدت و همکاری را برای رفع این مشکل داده‌اند.

کد خبر 521430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha