پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
۰ نفر

استاندار کرمانشاه بااشاره به نقش اصناف و بازاریان در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: بازاریان در مبارزه و کنترل بیماری کرونا همواره پیشگام بودند.

تجلیل از پیشکسوتان بازار کرمانشاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه چهارم تیر در دیدار با پیشکسوتان بازار و خانواده شهدا اصناف استان کرمانشاه ضمن اشاره به تلاش‌های خالصانه و همراهی همیشگی اصناف و بازاریان گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون فعالان این عرصه با ایثار و فداکاری در تمامی بحران‌ها کنار ملت و دولت حضورداشته‌اند و این تلاش و همدلی قابل‌تقدیر است.

وی در این دیدار از نقش‌آفرینی موثر و خالصانه اصناف و بازاریان در بحران کرونا سخن گفت و افزود: اصناف در آغاز شیوع بیماری کرونا برای تعطیلی واحدهای صنفی به‌صورت خودجوش اقدام کردند و در پویش مواسات نیز برای مساعدت، کمک و پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی پیشقدم شدند و با همراهی و همدلی خالصانه برای قطع زنجیره انتقال کرونا نشان دادند که فعالان این عرصه بار دیگر با تعهد، روحیه مذهبی و انقلابی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی و انسانی در بحران‌ها کنار مردم حضور دارند.

در ادامه بازوند ضمن تقدیر از تلاش‌های رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه از پیشکسوتان و خانواده شهید صحرایی تجلیل کرد.

۶۰ هزار واحد صنفی هم‌اکنون در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه فعالیت دارند.

کد خبر 525291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمانشاه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha