مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

بررسی ویژگی های کولر آبی سلولزی پلیمری کمک می کند تا بتوانید از بین سیستم های سرمایشی موجود در بازار، بهترین و مناسب ترین نوع خنک کننده را برای محیط مدنظرتان تهیه کنید.

خرید کولر سلولزی

بررسی ویژگی های کولر آبی سلولزی پلیمری کمک می کند تا بتوانید از بین سیستم های سرمایشی موجود در بازار، بهترین و مناسب ترین نوع خنک کننده را برای محیط مدنظرتان تهیه کنید.

برخی از خنک کننده ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که منجر به بازدهی بهتر خواهد شد. کولر پلیمری از دسته سیستم های سرمایشی به حساب می آید که علاوه بر بازدهی بالا، دوام و طول عمر بیشتری نسبت به سایر سیستم ها دارند. در ادامه تصمیم داریم تا ویژگی های خاص کولر آبی سلولزی را بررسی کنیم تا با آشنایی بهتر، اقدام به خرید آن نمایید.

مهم ترین ویژگی های کولر آبی سلولزی پلیمری

مهم ترین ویژگی های کولر آبی سلولزی پلیمری از نظر ما، زیست تخریب پذیر بودن یا عدم آسیب به محیط زیست است. امروزه اکثرا تولیدکنندگان در هر حوزه ای به این موضوع دقت نمی کنند و برای سود و منافع شخصی خود، از هر راهی برای افزایش بهره وری تولیداتشان استفاده می نمایند که این موضوع گاها، منجر به آسیب های غیرقابل جبران خواهند شد.

خوشبختانه، متخصصین ایرومکس برای تولید این سیستم سرمایشی از مواد سازگار با طبیعت استفاده می کنند و با مصرف بهینه برق، ردپای کربنی کم تری از خود برجای می گذارند؛ به همین دلیل لقب دوستدار محیط زیست را توانسته اند تا از آن خود کنند. اما باید خاطر نشان کنیم که به جز این مورد، ویژگی های مثبت دیگری نیز دارند که با معرفی آن ها قطعا شگفت زده خواهید شد.

مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی

ویژگی مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی باعث شده است تا افراد زیادی تمایل به خرید کولر سلولزی ایرومکس پیدا کنند. بدنه پلیمری برخلاف بدنه های فلزی خنک کننده های پوشالی، دوام بیشتری در برابر رطوبت داشته است و دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی شوند.

از طرفی، این نوع از بدنه ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز مقاومت بیشتری داشته اند و پوسیده یا سوراخ نمی شوند؛ به همین خاطر با خیالی آسوده از بابت عدم پوسیدگی و خرابی آن، در هر محلی می توان آن را قرار داد.

قیمت کولر پلیمری

طول عمر بالای کولر آبی سلولزی ایرومکس

منظور از طول عمر بالای کولر آبی سلولزی پلیمری ایرومکس، مقاومت بیشتر بدنه در برابر خرابی، پدهای به کار گرفته شده و موتور قدرتمند آن است.

پدهای سلولزی طول عمر بیشتری نسبت به پدهای پوشالی دارند. این پدها میانگین 3 الی 5 سال عمر مفیدی خواهند داشت، اما پدهای پوشالی باید هرسال عوض شوند تا کارایی و بازدهی داشته باشند.

موتوری که در این نوع سیستم خنک کننده به کار گذاشته شده است، از نوع BLDC می باشد. این نوع موتور با نیروی الکترومغناطیسی کار کرده و نسبت به سایر موتورهای مشابه، کارایی و عمر بیشتری خواهند داشت.

به صرفه بودن هزینه استفاده و نگهداری از کولر سلولزی

به صرفه بودن هزینه استفاده و نگهداری از کولر آبی سلولزی پلیمری از دیگر ویژگی های مثبت این سیستم می باشد. عده ای براین باورند که خرید خنک کننده های دیگر مانند مدل های ساده و پوشالی، برایشان به صرفه تر است. اما باید درنظر داشته باشید که، مدل های معمولی و پوشالی به اندازه این سیستم کارایی و دوام ندارند. با حذف تجهیزاتی مانند: شفت، یاتاقان و تسمه نیازی به سرویس های دوره ای نخواهید داشت. همچنین، پدهای سلولزی نیز نیاز به تعویض سالیانه ندارند تا ملزم به پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

اما منظور از به صرفه بودن هزینه های استفاده، مصرف بهینه این خنک کننده از انرژی هایی چون آب و برق می باشد؛ بنابراین با کم ترین میزان مصرف انرژی مدت زمان بیشتری از آن استفاده خواهید کرد. با این تفاسیر نتیجه می گیریم که قیمت کولر پلیمری کاملا به صرفه و اقتصادی است؛ چون به مرور زمان هزینه پرداخت ده برای آن جبران خواهد شد.

خرید کولر آبی ایرومکس

به روز بودن تکنولوژی کولر آبی سلولزی پلیمری

به روز بودن تکنولوژی کولر آبی سلولزی پلیمری باعث شده است تا استفاده یا کار کردن با آن برای افراد آسان شود.

تکنولوژی اینورتر به کار گرفته شده در آن از نوع جدیدترین فناوری ها می باشد. در این تکنولوژی، با حفظ گشتاور موتور سرعت آن قابلیت تنظیم به طور پیوسته را پیدا خواهد کرد. با این شرایط، افراد قادر خواهند بود تا دمای محیطشان را، دقیق تنظیم نمایند.

پمپ تخلیه اتوماتیک نیز از قابلیت های دیگر این نوع کولر می باشد. با تخلیه آب به صورت اتوماتیک، استفاده از آن، برای افراد آسان تر شده است و پدها بو نمی گیرند. تکنولوژی دایرکت درایو و راه اندازی موتور به طور نرم و فن سایلنت با فشار حداکثری، منجر شده است تا این سیستم عملکرد کم صدا و بدون نویزی داشته باشد.

بازدهی بالا در خنک کردن محیط

از بهترین ویژگی های کولر آبی سلولزی پلیمری می توانیم به بازدهی بالا در خنک کردن محیط اشاره کنیم. این خنک کننده با توجه به مصرف پایین انرژی آب و برق، قدرت بالایی در سرمایش محیط دارد.

پدهای سلولزی وظیفه دارند تا آب را به مدت طولانی تر در خود ذخیره کنند و آن را به بخار تبدیل نمایند. با تبدیل آب به بخار دیگر قطرات ریز آن به داخل محیط راه پیدا نکرده و همچنین، بخار آب قادر خواهد بود تا محیط بیشتری را به طور یکنواخت خنک نگه دارد.

با کمک تکنولوژی اینورتر و موتور BLDC مصرف برق این سیستم در گرید A +++ قرار گرفته است. یعنی با کم ترین میزان انرژی برق بیشترین زمان می توانید از آن استفاده کنید. به طور کلی با این ویژگی ها، این سیستم قادر است تا در شرایط بهینه، متراژهای بزرگ تری را نسبت کولرهای پوشالی، خنک کند.

قابلیت تصفیه هوا

به عنوان آخرین ویژگی باید به قابلیت تصفیه هوای کولر آبی ایرومکس اشاره کنیم. پدهای این سیستم عملکردی همچون فیلتر قوی داشته و اجازه ورود حشرات ریز به محیط را نمی دهند.

علاوه بر حشرات ریز، ذرات بسیار کوچک تری چون گرد و غبار، آلودگی، میکروب یا باکتری ها نیز قادر به عبور از آن نخواهند بود؛ پس هوایی کاملا سالم و پاکیزه ایجاد خواهند کرد.در نتیجه، افرادی که حساسیت یا آلرژی دارند، به راحتی در این هوا نفس خواهند کشید.

برای خرید کولر سلولزی به وبسایت رسمی ایرومکس با آدرس https://airomax.co مراجعه نمایید.

کد خبر 891339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha