یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
۰ نفر

اجرای طرح تعریض در خیابان‌های حق‌پرست، نورانیان و پورمند، باعث فریزشدن ۲۰۰ پلاک به مدت ۹ سال در محله کاج شده بود و شهروندان اجازه ساخت‌وساز نداشتند.

شهردار

امسال با پیگیری‌های «سمیه حاجوی» شهردار منطقه ۷ و پس از بررسی در کمیسیون ماده پنج شهر تهران، این طرح ملغی و خانه‌ها از فریز خارج شدند. سال ۹۰ بود که بحث تعریض در راستای حل مشکلات ترافیکی در ۳ معبر حق‌پرست، نورانیان و پورمند که به خیابان کاج منتهی می‌شوند، مطرح شد و این معبر باید به یک معبر ۲۰ متری تبدیل می‌شد. اجرای این طرح ۹ سال طول کشید و در این مدت ۲۰۰ ملک در محدوده این طرح فریز شدند و مالکان بلاتکلیف ماندند.

«سمیه حاجوی» در توضیح بیشتر گفت: «برای تعیین تکلیف املاک فریزشده با تأکید بر شبکه‌های عبوری و تأثیر آنها بر شکل‌گیری و ساخت فرم شهری، با برگزاری جلسات متعدد و استفاده از نظر تخصصی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، موضوع خروج از طرح تعریض در دستور کار منطقه قرار گرفت. »

شهردار منطقه ۷ ادامه داد: «جلسات متعددی برگزار شد و در نهایت با اخذ نظر مشاور در کمیسیون ماده ۵ با ریاست شهردار تهران، معابر منتهی به خیابان کاج از طرح تعریض خارج و املاک شهروندان تعیین تکلیف شد. »
به گفته حاجوی با خروج املاک خیابان کاج از فریز، شهروندان می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه و درخواست تخریب و نوسازی یا هر درخواست دیگری را ثبت کنند.  
 

کد خبر 525693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha