سرمربی ایتالیایی سابق استقلال دادخواستی ۸۲۵ صفحه ای به فیفا ارائه داده و در این دادخواست خواستار دریافت یک میلیون هشتصد شصت هزار یورو شده است.

روتيچاني

به گزارش همشهری آنلاین با توجه به نحوه جدایی آندره استراماچونی از استقلال پیش بینی می‌شد که سرمربی ایتالیایی برای دریافت مطالبات خود راهی فیفا شود.  حالا و با شکایت آندره استراماچونی از استقلال و درخواست غرامت او بابت عدم پایبندی این باشگاه به مفاد قرارداد باعث شده تا این باشگاه با تهدید بزرگی روبه رو شود. طبق شنیده‌ها استراماچونی با مشورت با وکیل زبده خود شکایت پروپیمانی را تدارک دیده و در فیفا مطرح کرده است.

دادخواست ۸۲۵ صفحه‌ای به فیفا

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال دادخواستی  ۸۲۵ صفحه‌ای به فیفا ارائه داده و در این دادخواست خواستار دریافت  یک میلیون هشتصد شصت هزار یورو شده است.

مبلغی که شامل قرارداد این فصل،‌فصل آینده به همراه غرامت فسخ خواهد بود.

با این همه از آنجایی که در این پرونده و با توجه به شواهد موجود باشگاه استقلال با مشورت با چند کارشناس حقوقی خود را بازنده پرونده می‌داند  با ارسال چند پیغام به استراماچونی از او  خواسته‌اند که برای توافق با این باشگاه پای میز مذاکره بنشیند.

سفر به رم برای توافق

استرا در پاسخ به این خواسته استقلال  اعلام کرده بود که چند روزی را برای مسافرت به پراگ رفته و به محض بازگشت قرار ملاقاتی با تیم حقوقی باشگاه استقلال در ایتالیا خواهد گذاشت.

با بازگشت استراماچونی به رم حالا تیم مذاکره کننده استقلال شامل احمد سعادتمند، معاون اقتصادی باشگاه و معاون بین‌الملل  در تلاش هستند تا با انجام سفر به رم سرمربی ایتالیایی را راضی کنند  تا از دریافت غرامت فصل بعد خود صرف نظر کند و تنها مبلغ قرارداد این فصل خود را دریافت کند.

در صورتی که سرمربی ایتالیایی روی مبلغ درخواستی خود اصرار داشته باشد استقلال باید برای پرداخت مطالبات او مبلغی در حدود ۴۰ میلیارد تومان بپردازد. مبلغ سنگینی که با توجه به شرایط مالی باشگاه قطعا در توان سعادتمند و  مدیریت باشگاه نخواهد بود.

پیرمرد ایتالیایی ناجی استقلال می‌شود

طبق برخی گزارش‌ها قرار است به زودی تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال طبق قراری که با استراماچونی گذاشته‌اند راهی ایتالیا شوند.

اما همه امید سعادتمند و تیم مذاکره کننده با استرا در این سفر به یک مربی پیشکسوت ایتالیایی است. سرجیو روتیچانی ، رئیس اتحادیه مربیان منطقه لاتزیو ، و مدرس کلاسهای uefa ،در سری c ، a است. سرجیو ، همچنین مدرس رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا و مربی سنین پایه ۱۵ ، ۹ساله‌ها است.

روتیچانی  مربی شناخته شده‌ای در ایتالیا و اروپا است و با توجه به سابقه حضورش در ایران و اصفهان و تدریس مربیگری در رده‌های پایه ، باشگاه استقلال برای مذاکره با استراماچونی از او درخواست کمک کرده است.  از آنجایی که استراماچونی به نوعی در مربیگری شاگرد روتیچانی محسوب می‌شده و او احترام زیادی برای این مربی قائل است  باشگاه استقلال از این  رابطه استفاده کرده و از او خواسته تا در مذاکره با استراماچونی به  نوعی به عنوان میانجی عمل کند. 

خواسته ای که گویا با موافقت این مربی روبه‌رو شده و او اعلام کرده که برای انجام این توافق همه تلاش خود را خواهد کرد.

تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال در تلاش است تا ظرف ۱۰ روز آینده برای سفر سرنوشت ساز به رم آماده شود تا با سرمربی سابق خود پای میز مذاکره بنشیند. با توجه به شرایط خاص پروازهای اروپایی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سعادتمند پرواز او و تیم مذاکره کننده‌اش با استراماچونی است. با این همه اگر سفر مدیران استقلال به ایتالیا انجام شود با توجه به سیگنال‌های مثبت طرفین، ‌می‌توان انتظار داشت که مدیران استقلال با توجه روند پرونده از هر گونه تخفیف سرمربی ایتالیایی استقبال کنند و ماجرای پرونده برانکو و پرسپولیس برای این باشگاه تکرار نشود.

کد خبر 526244

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    5 0
    درود بر کادر کاربلد استقلال!!!! انشاءاله سفر خوش بگذرد عکس یادگاری و سوغات فراموش نشود
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 0
    خدایا یک فدراسیون ناکارامد چگونه ثروت ملت تحریم زده و فسادزده را میلیارد ، میلیارد به باد می دهد.
    • GB ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      1 0
      یک وازرت نا کار آمد به باد داده است.