دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

علیرضا بیرانوند که پیش از این دوبار موفق به سفر به بلژیک نشده بود، سرانجام پس از حل مشکل خروجی بامداد امروز راهی بلژیک شد.

بيرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، دروازه بان پرسپولیس برای شرکت در تست پزشکی تیم آنتورپ راهی این کشور شد و پس از پشت سر گذاشتن از این مرحله در تمرینات این تیم شرکت می کند. بیرانوند چند روز قبل هم راهی فرودگاه شد تا به این سفر برود اما به دلیل مشکل خروج از سوی نظام وظیفه سفرش به تاخیر افتاد.

تاخیر در حضور بیرانوند در بلژیک باعث ایجاد حواشی مختلفی برای دروازه بان ملی پوش کشورمان شده بود و حتی برخی اخبار از منتفی شدن این انتقال می‌گفتند. باشگاه بلژیکی هم در این بین با یک دروازه بان مطرح در لیگ این کشور قرارداد امضا کرده بود و گفته می‌شد به دنبال به خدمت گرفتن دروازه بان دیگری هم هست. موضوعی که برخی آن را به مشکلات حضور بیرانوند در بلژیک مرتبط می‌دانستند.

با این حال باید دید بیرانوند موفق خواهد شد تستهای آنتورپ را با موفقیت پشت سر بگذارد و در ترکیب این تیم جایگاه ثابتی پیدا کند. در نظرسنجی که چندی پیش از هواداران آنتورپ شده بود 80درصد رای به نیمکت نشینی بیرو داده بودند اما با روحیه ای که گلر ملی پوش کشورمان سراغ داریم او همه تلاش خود را برای تغییر این دیدگاه و به دست آوردن پیراهن شماره یک آنتورپ خواهد کرد.

کد خبر 530400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha