سخنگوی قوه قضائیه از برگزاری دادگاه و صدور حکم مهدی جهانگیری خبر داد.

مهدی جهانگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز سه‌شنبه ۲۴ تیر در بیست و نهمین نشست خبری خود گفت: در ادامه به مبارزه با فساد اقتصادی اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد اقتصادی و مفسدین اقتصادی را با رعایت ۲ اولویت مهم برخورد با مفاسد کلان و دانه‌درشت‌ها و تلاش در جهت بازگشت سرمایه‌های متعلق به دولت، بیت‌المال و مردم به صاحبان اصلی این سرمایه‌هاست. با تمام توان و این ۲ اولویت مبارزه با فساد را ادامه خواهیم داد.

اسماعیلی افزود: در شعبه اول، یک پرونده اخلال در حال رسیدگی است و در شعبه دوم هم در همین ساعت یک پرونده ارزی مهم در حال دادرسی است. پرونده طبری هم در همین زمان و همین ساعت در حال رسیدگی است. اینها گواه رسیدگی‌های قوه قضائیه و مبارزه با فساد است.

وی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهدی جهانگیری گفت: دادگاه برگزار شده و به اتمام رسیده است. حکم دادگاه در ارتباط با ایشان صادر شده و محکومیت‌هایی حاصل کرده است چون از پرونده‌های شعب ویژه مفاسد اقتصادی نیست، بعد از صدور حکم قطعی رأی اعلام می‌شود.

کد خبر 530851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • :ولایی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    10 0
    درود خدا بر رئیسی ،تا ریشه کنی کامل فساد ادامه دهید متشکرم
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    7 2
    رییسی هر که هست برادر رییس جمهوری برادر معاون باشد محاکمه کند
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    5 1
    رئیسی خدا خیرت بدهد انشاالله صدسال همراه باعزت و سلامتی درکنار خانواده محترمت باشی دانه درشتهایی که اختلاس کردن رابایدهرچه سریع گردنشان را بزنی و اصلا منتظرنمونیدکه چه حکمی صادرشود