سخنگوی قوه قضائیه درباره وضعیت پرونده رئیس سابق بانک مرکزی و برادرزاده معاون وزیر خارجه توضیح داد.

سیف-احمد عراقچی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز سه ‌شنبه ۲۴ تیر ماه در بیست و نهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده آقایان سیف و عراقچی گفت: این پرونده به لحاظ نیاز به تحقیقات تکمیلی همچنان در دادسراست.

وی ادامه داد: همچنین به لحاظ پیوند گزارش دیوان محاسبات که از طریق مجلس شورای اسلامی برای ما ارسال شد، مجموعه اقدامات حوزه ارزی در حال بررسی است و کار تحقیقاتی و کارشناسی انجام می‌شود.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه آیا این افراد بازداشت هستند یا نه گفت: هیچکدام از این افراد بازداشت نیستند.

  • فساد سیستمی نداریم

سخنگوی قوه قضائیه درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: به عنوان یک مجموعه کارشناسی و اشراف دقیق قضایی اعلام کردیم در کشور فساد سیستمی نداریم اما اقتصاد ملی تحت تاثیر تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن، برخی بی‌تدبیری‌ها و سوءمدیریت‌ها و سوءاستفاده و اعمال مجرمانه برخی سودجویان قرار گرفته است. 

وی افزود: در هفته آینده آخرین جلسات رسیدگی به پرونده پتروشیمی برگزار می‌شود.

کد خبر 530866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    3 0
    فساد سیستمی نداریم؟؟ ایشون که بعنوان یک کارشناس چنین صحبتی رو بیان میکنند بفرمایند که دیگر به چه اتفاقی میگویند فساد سیستمی؟ در همین پرونده طبری اکثر مفسدین اقتصادی و سلاطین اقلام و اجناس همدیگر را میشناختند و با هم زدوبند و تبانی داشتند اگر این نامش فساد سیستمی نیست پس بفرمایند نامش چیست؟