مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان اعلام کرد وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک و احتمال وقوع توفان شن از ۲۹ تا ۳۱ تیر ۹۹ در بیشتر مناطق این استان به ویژه در شرق پدیده غالب خواهد بود.

توفان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک و احتمال وقوع توفان شن در بیشتر مناطق استان کرمان به ویژه در بم، فهرج، ریگان، زهکلوت و شهداد وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به کاهش کیفیت هوا و دید افقی در راه‌های مواصلاتی استان کرمان در مسیرهای کرمان به سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی بیان کرد: احتمال بروز خسارت به گلخانه‌ها، درختان، نهالستان‌ها، دامداری‌های سنتی، تابلوها و بنــرهای تبلیغاتی، سازه‌ها و تاسیسات شهری و اختلال در تردد ریلی و جاده‌ای محورهای مواصلاتی به استان‌های همجوار وجود دارد.

مریم سلاجقه از مردم خواست اقدامات پیشگیرانه برای وقوع نوع حادثه‌ای را انجام دهند و  از ترددهای غیرضروری در جاده‌های مواصـلاتی خودداری کنند.

وی به دستگاه‌های خدمـت‌رسان از جمله شهرداری‌ها نیز توصیه کرد تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 532016

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha