نایب‌رئیس شورای شهر قزوین با بیان اینکه شهردار به وعده‌هایی که به مردم و اعضای شورای شهر داده عمل کند، گفت: پروژه‌های عمرانی انجام‌شده ظاهر خوبی دارند اما پیشرفت پروژه‌ها ضعیف است.

پشت بام‌های تاریخی قزوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی عبدالرزاقی در صحن علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته ۱۴ مرداد برگزار شد اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهردار قزوین که به‌عنوان اولویت معرفی‌شد حفظ باغستان بود. اما تاکنون هیچ اقدامی در این حوزه صورت نگرفته و برنامه و طرحی ارائه نشده است. همچنین اغلب پروژه‌های خانه فرهنگ نیمه‌کاره رها شده‌اند. زمانی که ما وارد شورای پنجم شدیم خانه فرهنگ چوبیندر گودبرداری شده بود و اکنون هم بعد از گذشت چند سال این پروژه کوچک تمام نشده است.

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین با بیان اینکه وضعیت فضای سبز شهر قزوین مطلوب نیست، اظهار کرد: در محله امامزاده حسین(ع) فضای سبز مناسبی وجود ندارد. در این محل خانه‌ها را که ویران و محله را به مخروبه تبدیل کردیم. حداقل باید فضای سبز مناسب داشته باشیم. در حوزه سالن‌های ورزشی شاهد برنامه خاصی نبودیم. فنداسیون سالن ورزشی اندیشه اجرا شد، اما کار بیشتری انجام ‌نشد. ساماندهی محله امامزاده حسین(ع) و محله بلاغی از دیگر وعده‌های شهردار قزوین بود که عملی نشد.

عبدالرزاقی به بدهی سنگین شهردرای قزوین نیز اشاره کرد و افزود: شهردار پیش از تصدی این پست اولویت اصلی خود را پرداخت بدهی‌های شهرداری قزوین عنوان کرد، اما پس از گذشت حدود هفت ماه از شهردار شدن وی، بدهی‌های شهرداری قزوین مانند گذشته باقی‌مانده است. از ابتدای شروع فعالیت شورای پنجم، شهرداری ۲۵۰ میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار بود و اکنون که به پایان شورا نزدیک می‌شویم اتفاقی نیفتاده است.

کد خبر 537614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha