سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

۱۵ واحد کارگاهی با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و یک واحد تولیدی سه‌شنبه ۲۱ مرداد به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک به صورت ویدئوکنفرانسی توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در زاهدان به بهره‌برداری رسید.

کارگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کارخانه صنایع غذایی سجاد یکتا در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی زاهدان با سرمایه گذاری ۸۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال ایجاد شده که ماشین آلات این واحد داخلی به ارزش ۲۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال است.

ظرفیت تولید این کارخانه ۶ هزار تن انواع ماست، دوغ و شیر پاستوریزه است که با افتتاح این طرح برای ۱۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این باره گفت: صنایع کوچک و متوسط براساس مزیت و قابلیت‌های بومی و منطقه‌ای که دارا هستند بستر ساز توسعه صنعتی از طریق کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت، افزایش تولید ملی، رونق تولید، توسعه صادرات و در نهایت ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیر گذارند.

داودشهرکی خاطرنشان کرد: ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصت مناسبی برای گرامیداشت جایگاه صنایع کوچک و متوسط است و با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم با عزم و اراده ای دوچندان برای کمک به رونق و جهش تولید و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 539366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha