گروه حوادث: مرد کلاهبردار پس از خرید چای‌های ارزان قیمت و بی‌کیفیت از شهرستان‌های مختلف، آنها را به یک انباری متروکه در اسلامشهر انتقال می‌داد و پس از افزودن اسانس‌های غیربهداشتی، آن را به‌عنوان چای خارجی می‌فروخت.

چندی قبل کارآگاهان پلیس آگاهی اسلامشهر از طریق منابع اطلاعاتی خود در جریان رفت‌وآمدهای مشکوک به داخل یک انبار در منطقه «احمد آباد مستوفی» قرار گرفته و با تحت نظر قرار دادن آن متوجه شدند این انبار مرکز تهیه و توزیع چای‌های خارجی تقلبی است.

محاصره انباری با چای‌های تقلبی

با هماهنگی قضائی، ماموران کلانتری ۱۴ احمد آباد مستوفی، این انبار را تحت محاصره درآورده و قدم به داخل انبار گذاشتند اما مسئول انبار بعد از آنکه نتوانست با دادن رشوه ماموران را منصرف کند، پا به فرار گذاشت که با اقدام به موقع ماموران به همراه ۸ کارگرش دستگیر شد.

در بازرسی از این انبار و کامیونی که چای‌های نامرغوب را بار زده بود، ماموران ۶ تن چای نامرغوب در بسته‌های ۱۰ کیلویی، به همراه ۳۰۰ هزار کارتن خالی با مارک یک چا ی خارجی معروف و ۷ هزار کارتن چای ۵۰۰ گرمی بسته بندی شده تقلبی را کشف کردند.

چای‌هایی با اسانس کلاهبرداری

با انتقال بهنام به اداره آگاهی وی در بازجویی‌های اولیه با اعتراف به جعل پاکت چای خارجی و پرکردن آن با چای‌های نامرغوب گفت: از ۳ هفته قبل این انبار را کرایه کردم و با سفر به شهرستان‌های مختلف و خرید چای‌های ارزان قیمت و بی‌کیفیت آنها را به انبار انتقال می‌دادم.

در مرحله بعد با استخدام چند کارگر افغانی به‌صورت شبانه روزی اقدام به مخلوط کردن اسانس‌های مختلف با چای‌ها کرده و سپس آنها را در پاکت‌های متعلق به یک شرکت چای معتبر خارجی بسته بندی کرده و در بازار به چندین برابر قیمت واقعی به فروش می‌رساندم و چون شایعاتی درباره چای پخش شده بود مشتریان عمده فروش توجهی به کیفیت آن نداشتند و آن را می‌خریدند.

سرهنگ احمد میری- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر- با اعلام خبر دستگیری این مرد کلاهبردار گفت: متهم و همدستانش با دستور قضائی در بازداشت به سر می‌برند تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 54438

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز