نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه طرحی جدید در مورد بازگشایی مدارس در ایام کرونا گفت:گره زدن برنامه آموزشی به وضعیت سفید، زرد و قرمز کار غلطی است، باید تکلیف برنامه آموزشی روشن باشد.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، امیرحسین بانکی‌پور با اشاره به تشکیل شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: در شورای آموزش و پرورش عنوان کردم که مدارس نمی‌توانند در بلاتکلیفی سال تحصیلی را آغاز کنند، در این جلسه دستورالعملی که به آموزش و پرورش ابلاغ شده بود ارائه شد و شرایط بازگشایی مدارس بر اساس وضعیت سفید، زرد و قرمز مشخص شده بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه طرحی جدید در مورد بازگشایی مدارس در ایام کرونایی و لزوم توجه به سلامت روانی دانش‌آموزان و خانواده‌ها افزود:  مسؤولان موظف هستند، همانگونه که به سلامت جسمی دانش‌آموزان در ایام کرونا توجه دارند، به سلامت روحی و روانی آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تأکید بر این‌که برنامه آموزشی باید به گونه‌ای نوشته شود که والدین بلاتکلیف نباشند، بیان کرد: وضعیت‌ در شهرستان‌ها پایدار نیست و نقاط مختلف جغرافیایی در استان با هم هم‌رنگ نیست و گره زدن برنامه آموزشی به وضعیت سفید، زرد و قرمز کار غلطی است، باید تکلیف برنامه آموزشی روشن باشد.

بانکی‌پور با تأکید بر این‌که این طرح باید واضح و روشن باشد و یک نگاه کلی به بازگشایی مدارس ارائه دهد نه این‌که بنا به شرایط متفاوت که هر روز امکان تغییر دارد، متغیر باشد، تصریح کرد: در این زمینه پیشنهاداتی داده شد و جلسه‌ای تخصصی با مدیران رده‌های دبستان، متوسطه اول و دوم و رؤسای ناحیه‌ها و معاونت مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد و پذیرفتند که یک برنامه پایدار برای کل سال در نظر گرفته شود و آن برنامه پایدار همانی باشد که وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان وضعیت زرد معرفی کرده است و مدارس بر این اساس جلو بروند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در این طرح باید حق انتخاب خانواده‌ها به رسمیت شناخته شود، زیرا مسأله جان افراد در میان است، عنوان کرد: در طرح‌های موجود اختیار کمی برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است، البته نباید ابتکار عمل و وحدت رویه از بین برود. 

وی با بیان این‌که مقرر شد این طرح در ستاد ملی کرونا استان اصفهان تصویب شود و بعد از مصوب شدن به ستاد ملی کرونا پیشنهاد داده شود، خاطرنشان کرد: ممکن است بعضی از خانواده‌ها در چنین شرایطی نخواهند فرزندشان مدرسه برود، بنابراین قرار شد در این رابطه شورای مدرسه تصمیم بگیرد و برای آن‌ها آموزش غیرحضوری را در نظر بگیرند.

کد خبر 544676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 90
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    اگرواقعا به فکرتحصیلات دانش اموزانیدمدارس راتعطیل کنید دولت مسجدرابخاطرفضای بسته تعطیل کرد مدرسه هم کلاس فضای بسته است اموزش با مجازی درخانه هم دانش اموز یادنمیگیرد بهتراست امسال مدارس تعطیل باشد مردم هیچ کدام از این روشها راقبول ندارند ما که نمی گداریم فرزندمان مدرسه برود ونمیخواهیم درسشان مجازی باشد یکسال ازمدرسه بلندشان کنیم بهتراست
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      مجازی کنید
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      واقعا هیچی از. مجازی نمیشه یاد گرفت. مادر پدر هایی. که صبح میرن سر کار. ولی. بچه هاشون تلفن ندارند واقعا باید چکار کنند ؟ واقعا دارن با روح روان دانش آموزان و والدین بازی می‌کنند
  • عماد IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    نصف کتاب ها در یک سال درس داده شود نصف دیگر در یک سال دیگر آموزش یک دوره در دوسال و به صورت غیر حضوری
    • ایمان IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      در این ایام که مردم نگران شروع سال جدیدن تمامی بچها با والدین حداقل هفته ای دوسه مرتبه فروشگاه خیابان و... میرند بعد نوبت به مدرسه که میشه نگران سلامت بچه‌هاشون میشن این وسط هم گور پدر معلم که میخواد زنده بمونه یا بمیره
    • سیما IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      شما بچه ات رو مدرسه نفرست
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      فکر فوق العاده عالی هستش
    • زهرا IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      ارع راست میگه من امسال کلاس دهمم نمی‌دونم چطوری باید درس بخونم تو فضای مجازیم چیزی یاد نمیگیرم رشتمم حسابداری هیچی نمیفهمم
  • الان IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    تعطیل بشه یکسال بهتره
  • محمد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    کاملا درست است.باید در این مسله نمایندگان مردم ورود پیدا کنند و طرحی تصویب کنند.چون مسولین آموزش و پرورش هرروز یک تصمیمی میگیرن و بر نگرانی خانواده ها میفزایند.باید اختیار فرزندشان را به خودشان داد.هفته ای دو بار هم مدارس جهت رفع اشکالات به تفکیک کلاس ها باز باشد.
    • ABCDEFG IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      افرادی که الکی نظر میدن میگن یک سال تعطیل بشه یکسال ماکه دانش آموزیم عمرمون هدر رفته مخصوصا خود من که نیمه دومی هستم همینجوری یکسال عقبم بنظر من مدارس باز بشه با پروتکل های بهداشتی درسمون رو بخونیم مجازی هیچی یاد نمیگیریم
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    سلام تشکرمیکنیم ازاین نماینده محترم ولی درس خواندن درخانه معنی نداردودانش اموزخوب درس رایادنمیگیردبایدفکراساسی کرد
    • Mani IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      34 82
      باید مجازی باشه
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    آموزش مجازی اصلا به درد دانش آموزان ابتدایی نمیخوره زیرا بچه من تا آنجایی که کلاس حضوری بود درس را کامل یاد گرفت اما بعد از آن درسهای مابقی را دست و پا شکسته می خونه امسال یا مدارس تعطیل بشه یا با فاصله گذاری لااقل هر هفته سه روز حضوری باشه
    • نا شناس IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      مدارس یک سال تعطیل باشد بهتر از ان است که جان سی میلیون دانش اموزبه خطر بیفتد خواهش مندیم نمایندگان مردم در مجلس به داد بچه هامون برسند
    • محمدی IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      خب یک سال تعطیل بشه مگه چی میشه سال پیش پسرم اول ابتدایی بود من و همسرم آنقدر با پسرم درس کار کردیم آخرشم معلمش هیچ تغییری تو کارنامه اش نداد گفت از کجا بدونم تغییر کرده اگه اینجوری باشه پس چرا تو شاد از ما تکالیف میخواست ویس میخواست اگه با شاد درس میداد باید تکالیف رو قبول میکرد اگه هم شاد رو قبول نداشت اصلا چرا درس میداد آموزش مجازی این سری مشکلات رو هم داره آموزش تو مدرسه هم مشکلات خودش رو داره پس چه بهتر که یکسال تعطیل بشه آنقدر به اولیا و دانش آموزان استرس بیخود وارد نشه
  • zeynab IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    اگه مدرسه‌ها کلا امسال تعطیل شه یه سال از عمرمون هدر میره و یک سال هم مدت کمی نیست.اگر هم کلا مجازی شه که هم برای سلامتی مون خیلی بده هم چیزی یاد نمی‌گیریم مخصوصا دبیرستانی‌ها.پس همون مدرسه‌ها زوج و فرد بشه از همه بهتره.
    • اشکان IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      اگر بچه درس خون باشه هم توی خونه به صورت مجازی و در کلاس به صورت حضوری میتواند بخواند قدیم که امکانات نبود با یه دونه چراغ نفتی میشستند درسشون رو میخوندن می گفتم باید چراغ برقی باشه یا قدیم که سرویس نبود تو برف میرفتن و میومد می گفتم باید سرویس باشه بچه که خونه نخوند مطمئن باش مدرسه هم نمی خواند این یک بهانه است
    • نسیم US ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      سلام ،، شما نظرتون محترمه اما اگه یه سال مدارس تعطیل بشه هم سلامتی دانش آموزان از لحاظ روحی و جسمی حفظ میشود هم اینکه دیگر والدین و خانواده دغدغه این رو ندارن که حالا آیا بچشون داره پروتکل های بهداشتی رو رعایت میکنه یا داره دهن تو دهن همکلاسیش حرف میزنه ،،،در ضمن اینکه میگین با تعطیلی مدارس عمر آدم هدر میره اشتباهین چون تنها و تنها در صورتی عمر آدم در این یه سال هدر میره که دانش آموز ویا هر انسان دیگری به غیر از یادگیری دروس کار دیگری نکنه پس بستگی به دانش آموز وانسان داره نه اینکه شما همه رو رو یه کفه ترازو مقایسه کنید،،،لطفا مدارس رو تعطیل کنید من خودم دانش آموز دوازدهم تجربی هستم از سال یازدهم که به طور کلی هیچی هیچی یاد نگرفتم پس ما کنکوریها باید چه کنیم ؟؟؟؟؟!!!؟
  • خدارحمی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    یک سال مدارس تعطیل بشه بهتره
  • مبین IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    مثل اینکه تو پیام های که ویدر و مادر ها میدم جون بچه‌هایشان برایشان مهم نیست
    • عبدالله IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      بله، بنظر منم باید تعطیل، بشه، شوخی ک نیست جون بچه هامون در میون
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    مدارس باز بشن بهتر هست
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    مدارس باز بشن بهتر هست
  • میترا IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    من هم امسال پسرم کلاس اول میره، ولی به خاطر این وضع کرونا امسال ثبت نامش نکردم چون معاون مدرسه میگه 2روز آنلاین و3روز مدرسه، مگه میشه بچه ای که کلاس اول میره بسر کلاس باید بشینه، پسرم من هم فقط تو کلاس درس ومتوجه میشه، به خاطر اینکه چند ماه که پیش دبستانی میرفت هر چه مربی میگفت بلد بودولی وقتی شد مجازی هر چی براش میگفتم هیچی بلد نبود، چی از جون بچه هامون مهم تر، یکسالم نرن باید امسال کل مدارس ایران وتعطیل میکردن...
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    به نظر من هر کسی که دلش به حال خودش بسوزه درسشو میخونه و حضوری و غیر حضوری نداره معلمی هم که دانش اموزش براش عزیز باشه هر طوری که باشه به بهترین نحو ممکن درسش میده . پس ما این وسط نباید جون بچه هایی که درس خودشونو زیر سنگم شده میخونن فدای سر بچه های بیخیال کنن
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    منم با تعطیلی موافقم
  • آزیتا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    یاد گیری از روش مجازی اون هم از طریق مجازی و با شروع سال تحصیلی واقعا اشتباه محضه چون اصلا یاد نمیگیرن وفقط باعث میشه یک جو روحی و روانی متشنجی و پر اضطرابی برایه دانش آموز و خانواده ایجاد بشه پس بهتره امساله کرونایی فضایه تحصیل تعطیل بشه
  • US ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    یکسال عقب افتادن خیلی از دانش اموزان دوست ندارن مجازی هم خیلی ها خوب متوجه نمیشوند واینکه یکسره که با گوشی هستند درس هم اضافه شد فکر کنید بهتر نیست که در هفته سه روز با سیستم زوج فرد ودر کلاس های بزرگتر انجام شود در نهایت بعد از چند هفته نظر های مثبت ومنفی ومهمتر بازده درسی مشخص میشود این یک پیشنهاد است واجباری نیست
  • امیر علی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    به نظر من اگر این تصمیم را بگیرند که امسال اصلا مدرسه تشکیل نشود چه مجازی و چه حضوری خیلی خوب است حالا مگر همه دانش اموزان یک سال مدرسه نروند چه اتفاق خاصی میفتد ما نمیتوانیم احتمال دهیم که با ماسک و دستکش به مدرسه رفتن باعث این میشود که مریض نشویم پس بهتر است که همان اصلا مدارس برگزار نشوند
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    باسلام وسپاس ازتوجهتون پیشنهاد میکنم تاعید تعطیل شود وازبعد عید کلاسها شروع شود تا نیمه شهریور هم تمام بشه واقع بین باشید بچه ها درکلاس حضوری خواب هستند وبی توجه چه رسد به فضای مجازی...وقت تلف کردن است...بازشدن مدارس وحضوری هم منطقی نیست با تجربه ۲۵سال مدیریت مقطع متوسطه
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    بنظرم اگه یک سال تعطیل بشه بهتر از اونه که بچه بره مدرسه وکرنا بگیره و بگیره.به درگه یکسال عقب بیفته هیچ اشکالی نداره.سلامت باشه وبرامون بمونه اکثر مون تک فرزندم دوست نداریم به هیچ قیمتی از دستشون بدیم
  • محدثه IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    اگر واقعا به فکر دانش آموز ها هستید مدرسه هارو بازگشایی نکنید......
  • علی IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    ما 40 نفر تو هر کلاسیم
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    اگر به فکر بچه ها هستید این مدرسه رو یکسال تعطیل کنید به خدا من دیگه از دلشوره دارم میمیرم اصلا نمیتونم با این وضع بچه امو مدرسه بفرستم اگرم مدارس باز بشه بچه هایی که میرن سر کلاس به نظر معلم عالین و بچه های ما کلاازکلاسا و آموزش کنار میرن مثل مستمع آزادمحسوب میشن بودونبودشون اهمیتی نداره دوباره یه سری بد میشن یه سری دستمال به دستم که طوفان نوح جلوشونو نمیتونه بگیره با لوس بازیاشون نورچشمی تر میشن همینجوری مامانا اسیر چشم وهم چشمی با هم پوست بچه هارو میکندن که جلوی چشم هم بودند سر یه کلاس ننشستن حالا که دیگه اینطوری بشه خدا میدونه یا عمده تون همو میریزن
  • مهدی US ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    82 16
    به نظر میرسد این ویروس همچنان مهمان ناخوانده و مزاحم باقی بماند که به صورت خیلی راحت هر کسی را میتواند درگیر کند و ما هم نباید فرض را بر این بگذاریم ای یک سال عنرمان هدر رفت یا عقب افتادیم و اینگونه مسائل شما فرض را بر این بگیرید یکسال تحصیلی موفقیت امیز را محصل گذرانده و در اخرین روز تحصیلی دچار کووید گشته و خدای ناکرده از بین برود ایا ارزش انرا دارد ایا ارزش دارد جان فرزندانمان را به خاطر عقب نماندن یکساله به خطر بیندازیم به خاطر یکسال عمری را از بین نبریم دقیقا مثال رانندگی که میگوید دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    کسی در خانه نمیتواند درس را به خوبی یاد بگیرد
  • امین IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    62 38
    سلام به نظر من دروس مدارس رو خلاصه کنند و اصل اون رو به بچه ها بگن اکثر درسها سر کاری هست و شاید نصف سال هم براش زیاد هم باشه پیشنهادم این هست که مدارس رو صبح و عصر کنند و کلاسها رو ده نفره با روزی ۲ ساعت هم میشه درسها رو داد. و اگر درسها به صورت فیلم و مستند ساخته بشه بچه ها با لذت اون رو نگاه میکنند و فقط کلاسهای رفع اشکال برای بچه ها کافیه در ضمن میشه معلمین هم مثل یه پشتیبان هفته ای دو روز تماس بگیرن و اطلاع از وضعیت دانش آموزان از روی چک لیست پیدا کنند.
  • D_es IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    91 18
    خواهشا تعطیل کنین امسالو...شماها تکلیف خودتونم مشخص نیست...اونوقت میخواین بچهای ماحتی زوج و فرد بفرستین برن مدرس.آموزش مجازی هیچچ فایده ای نداره یکسال عقب موندن بهتر از آموزش دست و پاشکسته اس
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      25 9
      بیایید واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم چرا تصمیمی باشتباه گرفته شود که شرایط از این که هست بدتر بشه از یک سو فرسودگی کادر درمان که انشاالله خداوند خیرشون بده ازسوی دیگه تصمیمات نسنجیده که اوضاع رو ازاین که هست بدتر بکنه استفاده از تجربیات دیگران فقط باید مجازی باشه البته یک روز در هفته برای پایه‌های مختلف فقط برای رفع اشکال
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    77 12
    اگر مدارس یکسال تعطیل شودند بهتر از این که یک عمر ناراحتی وغم غصه است ایرادی نداره شبکه ی مجازی هم برای ابتدای به هیچ برای یادگیری خوب نیست حتی برای رفع اشکال هم خوب نیست باز هم نظر اولیا ی بیسار مهمه چون با استرس ودلهره یادگیری جواب نمیده باید اساسی فکر کنیم موضوع امروز وفردا نیست یکسال است .
  • ناشناس IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    78 17
    به نظر من هر خانواده ای دوست داره فرزندشو بفرسته مدرسه من که عمرا نمیزارم بره خودم تو خونه بهش آموزش میدم اختیار دست خانواده ها باشه که اگه فرزندش کرونا گرفت تقصیرات رو گردن دولت و مدرسه نندازن ولی از نظر رعایت موارد بهداشتی در مدارس ما این مسئله اتفاق نمیوفته چون کمبود لوازم بهداشتی شوینده ها وضعیت دستشویی‌ها مدارس مخصوصا در شهرستانها که امکانات کمه بچه ها مریض میشن
  • حیدر IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    57 21
    سلام وادب واحترام در روستاها که تعداد دانش آموزان کم است مدارس باید باز شوند مساله فقط رعایت نکات بهداشتی است بخشی بر عهده مدرسه بخشی بر عهده خانواده اما در شهرها چون تعداد دانش آموزان زیاد است به سه گروه تقسیم شوند وهر گروه دو روز به مدرسه بیایند هم آموزش انجام‌می شود هم بهداشت رعایت می شود باسپاس
  • ناشناس IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    42 65
    برای دبیرستانی ها اللخصوص متوسطه دوم خیلی مهمه که برن مدرسه چون 3سال اصلی مدرسه رو دارن طی می کنن بهتره مدارس دایر بشه.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    95 36
    توروخدا یکسان مدارسو تعطیل کنید
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    امسال مدارس را کلا تعطیل کنند.
  • سلام دانش اموزان با فضای مجازی اصلا یاد نمیگیرند. IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    95 33
    سلام اموزش مجازی دانش اموران یاد نمیگیرند وباید یک فکر اساسی انجام بدنذ
  • سمیه IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    91 18
    عزیزی که نظر میدی به زوج وفرد یعنی روزهای زوج که بریم مدرسه کرونا میگیریم وروزهای فرد کرونا نمیگیریم یادت باشه یک نفری که مریض باشه همه رو دورش مریض میکنه در عرض ربع ساعت مریض میکنه امسال هر کی خواست بشینه تو خونه درس هاشو مرور کنه که یادش نره تا ببینیم خدا چه فکری به حالمون میکنه اموزش مجازی ودغدغه واسه والدین ودانش اموزم ممنوع
  • سعید IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    87 14
    باید حق انتخاب به والدین داده بشه ما نمیزاریم بچه هامون بروند مدرسه تا بمیرند
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    85 25
    سلام من یه فروشنده هستم هر روز میبینم که مردم بچه های کوچک و بزرگشان رو بدون رعایت کردن میارن بیرون شاید از صبح تا ظهر بیرون هستند حتی ماسک هم نمی زنن بیشترشان هم دانش آموز هستن یا خود بچه ها تنها تو خیابون ها با دوستاشون در حال گردش هستند حالا بماند که مسافرتها تمامی نداره پارک ها شلوغه مهمونی ها سر جا شه عروسی و مراسمات عزا هم که جای خود داره مردم همه این کار ها رو میکنن به خیالشان هم نیست فقط موقع مدرسه که میشه یادشون می آد که کرونا هست وخطر ناکه به نظر من بهتره که حداقل سه روز در هفته رو مدرسه حضوری باشه یک سال مدرسه بسته بشه تو این اوضاع و احوال اقتصادی کشورمون بچه هامون ده سال شایدم بیشتر از زندگی عقب می افتن بیشتر پسرها ی ما باید کار کنن و تو مخارج به خانوادشون کمک کنن اینجور خیلی از زندگی عقب میرن
    • سعید IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      23 33
      باید اموزش و پرورش امادگی کامل برای حضوری و غیر حضوری داشته باشه که هر اولیاء ازادانه و با توجه به شرایط خودشون برای فرزندشون تصمیم بگیرند؛ مثل اینهایی که میرند گردش یا نمیرند اینهایی که رعایت بهداشت میکنند یا نه، هر دو حالت باید باشه، عین زرد الو کیلو ۲۵ تومان هر کی خواست بخره هر کی نخواست هندونه بخره اجباری برای چیزی نباید باشه.
    • م IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      14 6
      با نظر شما صد در صد موافقم ،خیلیا نه از سفر کردن ،دید و باز دید تفریح وخیلی چیز های دیگه نمیگذرندولی وقتی صحبت مدرسه میشه یاد کرونا و بچه ها میافتن ،بس کنین این بهونه گرفتن و مسخره بازی رو،پارسال بچه ها که مجازی درس خوندن هیچی یاد نگرفتن که هیچ ،بلکه از بس صبح تا شب بچه ها با مامانا پای گوشی نشستیم افسردگی گرفتیم ،درس خوندن در مدرسه با درس خوندن در خونه فرق میکنه بچه هادر مدسه درکنار همکلاسیهاشون حس آرامش ورقابت میکنن بنابراین مفاهیم درسی رو زود یاد میگیرن ،در ضمن روش مامانا با معلم فرق میکنه چون معلما با شیوه ی خاص به بچه هادرس یاد میدن پس به نظر من اگه حداقل هفته ای سه روزمدرسه ها باز باشه باز هم غنیمته.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    48 9
    هر دفه یه چیز میگن
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    19 27
    مجلس کار نمایندگییش رو انجام بده و به کار اموزش پرورش که خودش وزیر داره ورود نکنه اونم مجلسی که با رای بیست درصد مردم سرکاره و نباید در کار دولتی که برامده از رای اکثریته ورود کنه ...
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    60 27
    یکسال تعطیل باشه بهتره
  • کیان IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    53 43
    سلام کلاس اولی ها حتما برن بقیه فقط برای رفع اشکال برن.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    66 32
    عزاداری ها رو که گرفتید حرفی نیست. مسافرت ها رو که رفتن حالا میگن باید مدارس. مجازی باشه؟ خب مرد حسابی. مگه بچه از. مجازی چیزی. یاد میگیره بعدشم اون پدر و مادری. که تلفن هوشمند نداره چکار کنه از نون شبش بگذره برای. گوشی.؟ واقعا که
  • پر IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    خب مثل آدم تعطیل کنن یه سالو تا سال بعد بشه درست رفت مدرسه من امسال دوازدهمیم و رشتم تجربیه نمیشه که با این آموزشایی که فقط هدفش از سر باز کردنه کنکور داد لاقل با آینده مردم بازی نکنین
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      39 49
      به نظر بنده تعطیلی یک ساله افتضاحه معلوم نیست این شرایط تا کی باشه پس بهتره با شرایط کنار بیایم و توانمند به سمت هدف و جلو پیش بریم . انشالله همه چی خوب پیش بره
    • رها IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      51 49
      امسال و تورو خدا مدرسه هارو باز کنین بچه ها با آموزش مجازی چیزی یاد نمی گیرن شما اگه به فکر درس بچه ها باشین مدرسه هارو باز می کنین برای همه ابتدایی،متوسطه اول،متوسطه دوم و....اشکالی نداره ماکه دوست داریم بریم مدرسه اگه خدایی نکرده هم کرونا گرفتیم عیبی نداره فقط شما باز کنین
    • صونا IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      71 25
      بهتره تعطیل باشه
  • ناشناس IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    63 17
    ب نظر من هم بهتر مدارس کلا یک سال تعطیل بشه سلامتی بچه ها مهمتر اگه اتفاقی برای یه دانش اموز بیفته کی پاسخگو با آموزش مجازی هم بچه ها افت تحصیلی پیدا میکنن یک سال تعطیل باشه هیچ اتفاقی نمیفته همه خانواده ها وبچه ها ارامش دارن تا اینکه بخوان برن مدرسه وهمه خانواده استرس داشته باشن
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    59 10
    تو رو خدا یه کم هم به فکر بچه های کلاس اول بکنید مگر با آموزش مجازی میشه؟
  • درمانی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    79 21
    آن افرادی که با شروع سال تحصیلی موافقند خودشون بچه ندارند واگرنه با جون بچه های مردم بازی نمی کنند
  • منوچهر IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    53 40
    باید تا نابودی کرونا مجازی باشه
  • mahtab IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    47 43
    تعطیل کنید مدارس رو...یا اینکه کلان مجازی باشه ... به هیچ وجه حضوری نباشه.... تا کرونا منحل بشه
  • سیدی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    91 26
    فقط و فقط وفقط تعطیل.اگر بره مدرسه کرونا میگیره تمام افراد خانواده بیمار واسیر دکتر و بیمارستان و دارو میشن و حداقل ۲ ماه زندگی شون در بدبختی کامل اگر زنده بمونن.مجازی باشه درس یاد نمیگیره سرخورده ومضطرب میشه از درس زده میشه افت میکنه .اگر وحی منزل از سمت خدا باشه که برای بچه ضرر جانی داشته باشه خود خدا هم رحم میکنه انجامش نمیده.چرا آموزش پرورش فکر میکنه هر جور بخواد میتونه با جون بچه ها و خانواده ها بازی کنه.اگر حق الناس رو می دونید.فقط تعطیل کنید خدا عقل داده که انسان استفاده کنه .تعطیل تمام.
  • فاطمه IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    41 48
    یا تعطیل کنید یا باز کنید مدارس رو
  • زهرا IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    54 15
    اصلا حضوری بازی با جون بچه هامونه،دراینصورت مجبوریم بچه ها رو نفرستیم
  • زهرا IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    یاحضوری یا تعطیل من از سال گذشته فقط نمره قبولی اونم با تقلب گرفتم خیر سرم مهندسی هم میخوام بخونم وای به حال این مملکت با دکتر مهندسهایی که ما میخوایم بشیم
  • فاطمه IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    81 20
    سلام.من یک معلم هستم دو تا بچه مدرسه ای هم دارم با یک موبایل .هم تدریس در فضای مجازی داشتم هم بچه ها م باید در کلاس درسشون آنلاین شرکت میکردن . تدریس مجازی اصلا راندمان نداره .از طرفی با داشتن حدود ۱۵۰ دانش آموز در پایه های مختلف تمام ساعات من گرفتار بودم و بسیار خسته کننده بود بماند که در آخر ۵ میلیون هم به خاطر موبایل ضرر کردیم .
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    84 11
    سلام واقعا باید سال تحصیلی تعطیل بشع در برنامه شاد ک ترافیک ب شدت زیاده و بسیار کند عمل می‌کنه و کلی هم نت میبره آخرش هم دانش آموز چیزی زیادی یادنمیگره حضوری هم با جان بچه ها بازی میشه و خانواده ها در دو صورت در نگرانی ب سر میبرن خیلی ها هم شرایط مناسب برای دسترسی ب تلفن و.... ندارن و باید درک کرد تازه معلم هایی ک امسال میخواسن تدریس کنند ممکن بر دانش آموز و اخلاقیاتش آشنا نباشند و نمیشع فهمید کی زرنگ و کی تنل و کی راست میگ کی دروغ ک الان میشکل داشته و نیومده کلاس مجازی بخصوص دهم ها ، هفتم ها ، اولی ها ک با سبک جدیدی از تحصیل رو برو هستن.
    • ناشناس IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      13 8
      بهتر مدارس باز نشه
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    58 5
    شروع کلاسها به صورت مجازی کاملا اشتباهه. چون زمانی که معلم و دانش آموز نسبت به هم شناخت نسبی نداشته باشن، خلا یادگیری بیشتر خودش رو نشون میده. هر چند، واقعا آموزش مجازی نمیتونه بازدهی کلاس حضوری رو داشته باشه. چه بسا، دیدیم که با تعطیلی کلاسهای حضوری هم میزان ابتلا لزوما آهنگ کاهشی نداشت و در همین تابستان هم گاهی با پیک کرونا مواجه بودیم.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    47 14
    اره دیگه بااین اوضاع اقتصادی وبیچارگی بیشترمردم.. دولت بایداجبارکنه ازفضای مجازی .مگه همه میتونن گوشی بخرن...زورش بمردم میرسه..راست میگی کاکا یه برج حقوق کارمندارونده...مفت مفت ای داری ب معلموبازنشسته میرسی .ب یک مزدم عادی برج صداضافه نمکنی...
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    22 56
    چه قد غر میزنن این مردم
  • حسین IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    35 24
    به نظر می رسد خانواده ها در انتخاب یکی از سه وضعیت مخیر باشند؛ 1- حضوری با رعایت پروتکل مربوط 2- اموزش بطور مجازی 3- تعطیلی یکساله
  • مجتبی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    23 37
    سلام به نظرم کلاسها رو به دو دسته تقسیم کنن تا فاصله اجتماعی بیشتر بشه،روزهای فرد یک گروه برن و روزهای زوج گروه دوم
  • یه بنده خدا IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    56 51
    لطفا حضوری کنید چون تو مجازی انسان چیزی یاد نمیگیره
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      7 26
      مجازی باشه بهتره.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    15 10
    اگه مدارس تعطیل بشه ما ۱سال عقب می افتیم و اگر هم مجازی بشه هیچ چیزی یاد نمی گیریم پس بهتره ۵۰ حضوری و ۵۰ غیر حضوری بشه
  • فاطمه IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    10 22
    مدرسه حضوری شود توکل برخدا بارعایت پروتکل های بهداشتی امد وخدای نکرده ویروس تا جند سال بود آخرش که چی؟ یا واکسن کشف نشد باید کنار بیاییم بااین ویروس منحوس لااقل مدارس نیمه حضوری باشند
  • ناشناس IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    11 8
    سلام دوره دوم متوسطه با مدرسه مجازی بدبختند حضوری کنید مدارس رو
  • امین IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    7 9
    خانواده ای که دو سه تا دانش آموز داره پول اینترنت از کجا بیاره گوشی هوشمند از کجا بیاره خود پدر مادر شاغل گوشی نبرن یزکار بدن دست بچه آیا خودش یاد میگیره؟؟
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    25 3
    من هم موافق بازگشایی مدارس نیستم امسال تعطیل بشه خیلی بهتر
  • ناشناس DE ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    14 3
    برنامه زرد برای مدارس معنی ندارد . چون معلمان ابلاغ ۲۴ ساعت دارند . اگر آموزش و پرورش می خواهد معلمان بیشتر از ۲۴ ساعت کار کنند در هفاه باید در ابلاغ ها ذکر کند و حقوق را بر اساس ساعت کارکرد پرداخت کند
  • مرضییه نصیر IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    7 4
    باسلام شاید کرونا سال دیگه هم باش باز دوباره مدرسه نرن بچه ها
  • آناهیتا IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    8 13
    به نظر من بهتره ابتدایی هارو تعطیل کنن چون بچه هم کوچیکه و هم در معرض خطر،از طرفی هم رشد فکری زیادی نداره هی بهش بگیم حرف نزن بازی نکن و.... بهتره ابتدایی ها تعطیل بشن برای متوسطه ها هم همین وضعیت زرد رو برقرار کنن بهتره ولی برا کسایی که مشکل ها و مریضی هایی دارن مجازی درس بخونن
  • نهال CH ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    20 9
    تکلیف ما کنکوریهای بدبخت چیمیشه؟؟
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    23 9
    اقا باید مدارس باید باز بشه با رعایت کردن محازی که نمیشه چیزی یاد گرفت من سوالی چیزی برام پیش بیاد از کی بپرسم تازه درسمم تجربی هست محازی که نمیشه بخونی