رمز موفقیت در میدان میوه و ترهبار جلال آل احمد رضایت مشتری است. در حقیقت مجموعه خدماتمحوری چون ما که مدام با مشتری سرو کار دارد و وظیفهاش خدمترسانی مطلوب به مشتری است، باید بداند قبل از هر چیزی باید اقدامات و خدماتش در راستای جلب رضایت مشتری باشد.
وقتی به مشتری احترام گذاشته شود و خدمات با بهترین کیفیت ارائه شود، قطعاً مراجعهکننده راغب میشود تا مشتری دائم مجموعه شود و این یعنی حفظ مشتری، افزایش فروش و افزایش سود. در مجموعه میوه و ترهبار جلال آل احمد کسی حق ندارد به مشتری بیاحترامیکند و اگر شکایتی از رفتار نادرست کارکنان یا ارائه محصولات بیکیفیت گزارش شود، بدون هیچ اهمال و با جدیت با فرد خاطی برخورد میشود.
در حقیقت همین رفتار صادقانه و پیگیریهاست که سبب اعتماد مشتری به مجموعه میشود و همین اعتماد رضایت به همراه دارد و این ۲ مورد کنار هم به بقای خدمترسانی کمک میکند.
نظر شما