به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران هدف از برگزاری این نشست علمی بررسی و کنکاش پیرامون مفاهیم و مصادیق آوازه شهری و ایدهپردازی در خصوص برند شهر تهران است.
شهرهایی که توانستهاند آوازه و برند ویژهای در عرصه ارتباطات جهانی کسب کنند، با سرعت و سهولت بیشتری نزد افکار عمومی جهانی شناخته میشوند و میتوانند در شبکه گسترده جهانی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.
محورهای این نشست شامل مفاهیم برند شهری و شاخصهای آن، ضرورتها و ابزارهای طراحی و ساخت برند شهر تهران، نقاط قوت و ضعف تهران در ساخت برند شهری و رویکرد طرح جامع به برند شهر تهران است.
این نشست با حضور اساتید و صاحبنظران کمیته مطالعات راهبردی همکاریهای بینالملل و منطقهای راس ساعت 16 الی 19 در مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران واقع در ضلع جنوب غربی پارک نیاوران برگزار میشود.