به گزارش واحد مرکزی خبر، در این همایش دو روزه، راهبردهای ایجاد، ارتقا و تعمیم نشان تجاری، ارتباطات بازاریابی و نشان سازی، تاثیر نشان تجاری در رفتار مصرف کننده، روشهای ارزش گذاری و مدیریت ارزش نشان بررسی میشود.
هویت سازی نشان تجاری، سبد داراییهای برند و نقش قوانین و مقررات مالکیت معنوی در نشان سازی از دیگر محورهای این همایش است.
در سومین همایش بینالمللی نشان تجاری اندیشمندان داخلی و خارجی مقالههای تخصصی در حوزه نشان تجاری ارائه میکنند.
فرهنگ سازی مدیریت نشان تجاری، ارزش آفرینی در بنگاههای اقتصادی، توسعه و ترویج دانش مدیریت نشان، ترغیب سازمانها به راهبرد مدیریت نشان تجاری و استفاده از نیروهای متخصص از موضوعهای این مقاله است.