چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سومین همایش بین‌المللی نشان ( برند) در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما در تهران آغاز شد

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این همایش دو روزه، راهبردهای ایجاد، ارتقا و تعمیم نشان تجاری، ارتباطات بازاریابی و نشان سازی، تاثیر نشان تجاری در رفتار مصرف کننده، روش‌های ارزش گذاری و مدیریت ارزش نشان بررسی می‌شود.

هویت سازی نشان تجاری، سبد دارایی‌های برند و نقش قوانین و مقررات مالکیت معنوی در نشان سازی از دیگر محورهای این همایش است.

در سومین همایش بین‌المللی نشان تجاری اندیشمندان داخلی و خارجی مقاله‌های تخصصی در حوزه نشان تجاری ارائه می‌کنند.

فرهنگ سازی مدیریت نشان تجاری، ارزش آفرینی در بنگاه‌های اقتصادی، توسعه و ترویج دانش مدیریت نشان‌، ترغیب سازمان‌ها به راهبرد مدیریت نشان تجاری و استفاده از نیروهای متخصص از موضوع‌های این مقاله است.

کد خبر 68213

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز