فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جزئیات شهادت دو نفر از نیروهای مرزبانی استان خوزستان را در درگیری مسلحانه در دشت آزادگان تشریح کرد.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید روز یکشنبه از محل شهادت دو مرزبان در دشت آزادگان گفت: مرزبانان استان خوزستان در نقطه صفر مرزی با گروه‌های مسلحی درگیر شدند که قصد ورود به خاک ایران را داشتند. بر اساس مسئولیت گشت مرزی که تفحص شبانه‌روزی مرز است، از نیزارهای هور در نقطه صفر مرزی چهار تا پنج نفر که در چند قایق بودند، به صورت رگباری به سمت مرزبانان تیراندازی کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانان هم سمت افراد مجهول شلیک کردند، افزود: در این تیراندازی، دو تا سه نفر از افراد مجهول به درک واصل شدند و حدود ۵۰ تا ۶۰ قایق به کمک گروه افراد مجهول آمدند. یقین داریم این افراد از گروه‌های معاند و مترصدند به دور از چشم مرزبانان سلاح و مهمات را مخفیانه وارد کنند یا اقدام‌های ضد امنیتی و تروریستی علیه کشور انجام دهند.

سردار گودرزی افزود: در این درگیری سروان مقداد بویر از لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد و استوار عبدالله مؤمنی از شهرستان ایذه به درجه رفیع شهادت نائل شدند و یک نفر هم مجروح شد که مشکل خاصی ندارد. در تعقیب این افراد که منجر به درگیری مجدد شد، چند نفر از معاندان مجروح و نزدیک به چهار هزار انواع فشنگ‌های جنگی کشف شد که نشان از ورود مسلحانه و تأیید معاند بودن آنهاست.

کد خبر 552874

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha