یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۵ - ۰۷:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین : ابر و باد و رعد و برق و مه صبحگاهی تا 17 شهریور در کاراند تا هوایی پاییزی را به ایران هدیه دهند.

سازمان هوا شناسی اعلام کرد آسمان سواحل جنوبی دریای خزر نیمه ابری در برخی مناطق بویژه در شرق دریا گاهی ابری همراه با رگبار و رعد و برق ومه صبحگاهی است.

آسمان استانهای اردبیل ، آذربایجان شرقی و غربی صاف تا قسمتی ابری است و در ساعات بعداز ظهر و شب گاهی در نواحی شمالی این استانها با رشد ابر و وزش باد و احتمال رگبار و رعد وبرق پراکنده خواهد شد.

آسمان استانهای تهران، قزوین ، سمنان و خراسان شمالی قسمتی تا نیمه ابری در ساعات بعد از ظهر و شب با رشد ابر و وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده بویژه در ارتفاعات را شاهد خواهد بود.

آسمان استانهای قم ، مرکزی و خراسان رضوی صاف تا قسمتی ابری گاهی با رشد ابر و وزش باد است.

 آسمان شمال استان هرمزگان ، جنوب کرمان و شرق استان فارس صاف تا کمی ابری است و در بعد از ظهر و شب گاهی با رشد ابر و وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده می‌شود.

آسمان استانهای خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان ، یزد و شمال استان کرمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد و گرد و خاک  و در بعد از ظهر در برخی مناطق با رشد ابر رو به رو خواهد شد.

ساکنان  استان‌های هرمزگان و جزایر تنب بزرگ و کوچک ، قشم ، کیش ، سیری ، لاوان و ابوموسی آسمانی صاف تا قسمتی ابری با غبار محلی یا مه رقیق صبحگاهی در بعد از ظهر در برخی مناطق با وزش باد و گرد و خاک را خواهند داشت.

آسمان سایر نقاط کشور نیز صاف تا قسمتی ابری در بعضی مناطق با وزش باد پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای این روز تهران به ترتیب 30 و 15 درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5542

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز