همشهری آنلاین: سردار سرلشگر پاسدار "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن حضور در ستاد ناوگان خلیج فارس، طرح های مختلف عملیاتی و دفاعی نیروی دریایی سپاه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به نقل از معاونت روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه، وی با استقرار در ناوچه سر فرماندهی از نزدیک بر عملیات کشف و انهدام شناورهای دشمن فرضی در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز نظارت کرد.

سردار جعفری همچنین تمرینهای عملی قایقهای تندرو موشک انداز ، اژدرانداز و قایقهای ویژه و نحوه عملیات آنها را از نزدیک مورد بازدید قرار داد.

در بخشی از این تمرینات که در آن موشکهای کروز ضد ناو، دوربرد ساحل به دریای نیروی دریایی سپاه شلیک شد، مراحل مختلف اجرای پدافند غیرعامل نیز مورد بازدید قرار گرفت.

سردار جعفری در ادامه طی سخنان کوتاهی از آمادگی، انسجام و سرعت عمل نیروهای عملیاتی و پشتیبانی و رشد چشم گیر سلاح و تجهیزات مدرن و پیشرفته در سازمان نیروی دریایی سپاه ابراز رضایت کرد و بر بالا بردن هرچه بیشتر آمادگی های واقعی و توان دفاعی برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی تاکید نمود. 

کد خبر 55503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز