مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

فرماندار شهرستان رشت با توجه به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان، از مسدود شدن تفرجگاه و مسیر ورودی سواحل مرکز استان گیلان در تعطیلی‌های پیش رو خبر داد.

ساحل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی فتح‌اللهی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و تعطیلات پیش‌رو تاکید کرد: بخشداران در مناطق مختلف شهرستان رشت نسبت به تعطیلی تفرجگاه‌ها و مسدود کردن مسیر سواحل در تعطیلات پیش‌رو نظارت جدی داشته باشند. شهرستان رشت در این روزها در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و استان گیلان شرایط پذیرش مسافر را ندارد. درخواست ما از هموطنان این است که به این شهرستان سفر نکنند.

فرماندار شهرستان رشت با قدردانی از کادر درمان خاطرنشان کرد: کادر درمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از هفت ماه است برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونا پای کارند. لذا باید با رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت عملی قدردان آنها باشیم. در رعایت کردن موارد ایمنی و بهداشتی نباید سهل‌انگاری شود، همه باید مراقبت کنند و بی‌تفاوت نباشند.

شهرستان رشت در استان گیلان ۲۳ کیلومتر نوار ساحلی در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت نشا دارد که ۱۱ روستای ساحلی را دربر می‌گیرد.

کد خبر 555427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha