انصاری در صورت رفع مصدومیت می‌تواند با توجه به ترافیک در سمت چپ خط دفاعی، در مواقع لزوم به عنوان یکی از مدافعان پرسپولیس در زوج خط دفاعی هم به میدان برود.

محمد انصاري

به گزارش همشهری آنلاین محمد انصاری مدافع مصدوم پرسپولیس چند ماهی می‌شود که از میادین به دور است. بعد از پایان فصل و با جذب سعید آقایی و شجاعی در سمت چپ، گفته می‌شد که با توجه به مصدومیت‌های پی‌درپی انصاتری شاید او در لیست فصل بعد پرسپولیس قرار نداشته باشد.  با توجه به اینکه تکلیف حضور محمد نادری در این تیم هم هنوز مشخص نیست.  با  این همه قرار بود بعد از بازگشت پرسپولیس از قطر یحیی گل‌محمدی نظر قطعی خود در خصوص محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه را به باشگاه اعلام کند تا وضعیت دو بازیکن مصدوم این تیم معلوم شود.

اما محمد انصاری که گویا از شایعات و رفتار باشگاه پرسپولیس ناراحت به نظر می‌رسد با انتشار توییتی کنایه‌آمیز به داشتن قرارداد با پرسپولیس اشاره کرد تا به نوعی اعلام کند قصد جدایی از جمع سرخپوشان را ندارد. انصاری اخیرا با انتشار پستی اعلام کرده بود که مصدومیتش تقریبا بهبود یافته است تا به نوعی برای یحیی گل‌محمدی در خصوص حفظش برای فصل بعد پیام داده باشد. باید دید  نظر نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص محمد انصاری چه خواهد بود.  انصاری در صورت رفع مصدومیت می‌تواند با توجه به ترافیک در سمت چپ خط دفاعی، به عنوان یکی از مدافعان پرسپولیس در زوج خط دفاعی هم به میدان برود.  

کد خبر 556039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha