در حالی که گروهک تروریستی ریگی با انتشار فیلمی مدعی شده ۲ نفر از ۱۶ گروگان خود را به قتل رسانده است، رئیس پلیس کشور از امکان دروغ بودن این ادعا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد‌مخدر با اشاره به فیلم تهیه‌شده از سوی گروهک ریگی درباره اعدام فرمانده و معاون پاسگاه سراوان، گفت: ممکن است ادعای اعدام کردن ۲ فرد مذکور بخشی از یک عملیات جنگ روانی باشد چرا که در این فیلم، صحنه اعدام وجود ندارد و من اعدام این ۲ پرسنل ناجا را فعلا نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: گروهک ریگی براساس مصاحبه‌ای که از شبکه العربیه پخش شد، درخواست دارد که ۲۰۰ نفر از زندانیانی که ادعا می‌کند، عضو این گروه هستند آزاد شوند.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به این سؤال که آیا افراد درخواست شده را آزاد می‌کنید، گفت: خیر، ما تا به حال چنین چیزی نداشته‌ایم و البته آنها همیشه  درخواستی می‌کنند و یک چیزی می‌گویند، تا بالاخره به عدد دیگری برسند.

براساس این گزارش، اعضای گروهک ریگی شامگاه ۲۳ خرداد با حمله به یک پاسگاه انتظامی در بخش مرزی سراوان، ۱۶ پرسنل ناجا را گروگان گرفته و به پاکستان منتقل کردند.

کد خبر 56219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز