سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: پنج قهرمان خوزستانی پس از درخشش در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در پیکارهای جهانی انتخاب شدند.

فرنگی‌کار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اردوان صاحب اظهار داشت: پویا دادمرز، حسین اسدی، امین کاویانی‌نژاد، محمد ناقوسی و امیر قاسمی به ترتیب در ۵۵، ۶۶، ۷۲، ۸۲ و ۱۳۰ کیلوگرم با شکست رقیبان خود صاحب دوبنده تیم‌ملی شدند. در ۵۵ کیلوگرم دادمرز با نتیجه ۶ بر ۲ سجاد عباس‌پور از مازندران را از پیش رو برداشت. در ۶۷ کیلو اسدی با نتیجه سه بر یک از سد محمدجواد رضایی از قم گذشت و عضو تیم ملی شد. در ۷۲ کیلوگرم کاویانی‌نژاد با پیروزی بر علی ارسلان حضور در تیم ملی را قطعی کرد و در ۸۲ کیلو ناقوسی سه بر صفر جمال اسماعیلی را برد.

سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: در وزن ۱۳۰ کیلوگرم قاسمی منجزی با کسب برتری سه بر یک برابر علی‌اکبر یوسفی نماینده مازندران توانست در ترکیب ثابت تیم ملی ایران قرار بگیرد. پویا ماصرپور و رامین طاهری ۲ کشتی‌گیر دیگر استان در این رقابت‌ها عملکرد درخشانی نداشتند و مهدی محسن‌نژاد و امین میرزازاده با توجه به مثبت شدن تست کرونا نتوانستند در این پیکارها حضور یابند. عزیز ناقوسی و مرتضی محمدی مربیان کشتی‌گیران خوزستانی در این رقابت‌ها بودند.

کد خبر 562825

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha