سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیفا اعلام کرد رکورد تعداد بازدیدهای کاربران از سایت رسمی جام جهانی شکسته شد .

    در سال 2002 این سایت کمی بیش از دو میلیارد بازدید داشت در حالی که امسال با گذشت یک هفته از شروع بازی‌ها حدود یک میلیارد بازدید از سایت ثبت شده است .

    طی هفته اول مسابقات حدود 2/1 میلیارد بازدید از سایت انجام شده است که این تعداد بازدید بیشترین میزان در طول تاریخ راه‌اندازی سایت به شمار می‌رود . بیشترین بازدید‌های روزانه هم به روز 12  ژوئن مربوط می‌شود که 226 میلیون بازدید توسط 2/6 میلیون نفر ثبت شده است .

    جوزف سپ بلاتر رئیس فیفا در این مورد در مصاحبه با سایت فیفا می‌گوید :«به لطف این سایت ما به منبع خبری یگانه‌ای برای پوشش مسابقات تبدیل شده‌ایم. خبرهای این سایت  توسط 50 سردبیر از 20 کشور مختلف تهیه می‌شوند و عمق و محتوای خوب آنها ، طرفداران را متقاعد کرده است تا جدیدترین و بهترین خبر‌های آنلاین جام جهانی را از طریق این سایت پیگیری کنند ».

    قرار است فیفا و یاهو ( پشبیبان فنی سایت) هر دو شنبه میزان بازدیدهای انجام گزفته از سایت را ثبت کنند  و آمار کلی تعداد بازدیدها را کمی ضس از پایان جام جهانی اعلام کنند .

  چند آمار کلیدی

31 میلیون کلیپ ویدئویی

 امسال اولین سالی است که کلیپ‌های ویدئویی سایت فیفا به صورت رایگان در اختیار بازدید کنندگان‌قرار میگیرد وبازدیدکنندگان با استفاده از این کلیپ‌ها در جریان لحظات حساس هر بازی قرار میگیرند .

پنج میلیون بازدیدکننده روزانه   

هر روز پنج میلیون نفر از این سایت بازدید کرده‌اند که بیشترین میزلن بازدید کننده با رکورد 2/6 میلیون نفر به روز دوشنبه 12 ژوئن مربوط میشود.

 

کد خبر 567

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز