بازار سهام امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه را افزایشی آغاز کرد و شاخص کل وارد کانال ۱.۵ میلیون واحد شد و هم اکنون شاخص کل با ۳۵ هزار و ۶۴۰ واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار دارد.

بورس 833

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۸ شاخص کل با ۳۵ هزار و ۶۴۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۵۵۰ واحد افزایش به رقم ۴۴۱ هزار و ۴۱۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۲۷ هزار معامله به ارزش ۸۴ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

 جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو،  پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۰۳ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۲۰۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۶۰۸ هزار و ۹۸۵ معامله انجام داده‌اند که ۳۸ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون،  پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و شرکت آهن و فولاد ارفع  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 570510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha