دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

امیر حاج‌رضایی: بعد از اعلام شدن اسامی تیم‌ملی همیشه حرف و حدیت‌هایی به وجود می‌آید.

اعتقاد دارم که هیچ فهرستی کامل نیست و شاید از بین کسانی که با فوتبال رابطه نزدیک و مستقیم دارند، عده‌ای ناراضی باشند. با اعلام اسامی تیم‌ملی، نام بعضی از بازیکنان در فهرست دیده می‌شود و برخی هم نیستند و در این میان سرمربی باید با دو جریان مقابله کند؛

یکی جریان رسانه‌ای و دیگری مردم. در یکی از مجلات خارجی مصاحبه‌ای از آراگونس سرمربی تیم‌ملی اسپانیا می‌خواندم که در مورد انتخاب نکردن رائول گونزالس حرف‌های جالبی زده بود.

او گفته بود: «می‌دانستم با دعوت نکردن رائول مقابل رسانه‌ها و حتی مردم قرار می‌گیرم، با کالدرون مدیرعامل رئال هم حرف زدم و به او گفتم که در توانایی‌های رائول هیچ‌ شکی وجود ندارد، ولی در تفکرات من جایی برای این بازیکن نیست.»

قصد دفاع‌کردن از علی دایی را ندارم و در مورد یک جریان کلی صحبت می‌کنم. لیست تیم‌ملی همیشه ایراد دارد ولی باید منصفانه نقد کنیم. به ‌هرحال مربی تفکرات خاص خود را دارد و باید منتظر شنیدن دلایل او باشیم.

البته با صراحت باید بگویم که در ذهن مربی هم جایی برای اشتباه وجود دارد ولی مطمئنم که دایی به هیچ‌عنوان مسائل شخصی را وارد تیم‌ملی نمی‌کند.

شاید برای عده‌ای این تبدیل به یک سئوال شده که چرا محمد پروین دعوت شد و شاید این موضوع را به سایه سنگین پدرش مربوط بدانند اما باید پذیرفت که او یک فصل خوب را پشت‌سر گذاشت.

این نشان می‌دهد که حوزه دید دایی گسترش یافته ولی درعین حال باید بگویم که لیست او هم جای انتقاد دارد.

چند بازیکن هستند که شایسته دعوت به اردوی تیم‌ملی بودند ولی سرمربی تیم‌ملی اسم آنها را در لیست خود قرار نداد. خوشحال می‌شویم که او در این مورد پاسخی شفاف داشته باشد.

کد خبر 57315

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز