چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

بالاخره حسین کعبی به سایپا رفت تا هم خیال هواداران پرسپولیس را راحت کند هم خیال علی دایی را!

از همان موقعی که پرسپولیس وارد چالش شد دیگر تیم‌های لیگ برتری به‌خصوص سایپا و مس کرمان دست به کار شدند تا ستاره‌های پرسپولیس را در آشفته بازار این تیم جذب کنند.اما یک‌باره ورق به نفع سرخپوشان برگشت تا خیلی‌ها فقط راه پیش داشته باشند. جرقه هم زمانی زده شد که بحث حضور صابر میر‌قربانی و سید جلال حسینی در پرسپولیس مطرح شد. این دو بازیکن حتی تا پای امضای قرار‌داد با پرسپولیس هم پیش رفتند، اما یک‌باره و در چرخشی 180 درجه‌ای تغییر موضع دادند و به تیمی رفتند که علی دایی به نوعی نقش بازیگر اول را در آن ایفا می‌کند. درست مثل همان کاری را که حسین کعبی کرد. با این حال کعبی می‌گوید که شایعه‌سازان فقط دارند گناه دایی را می‌شویند و او هیچ نقشی در این نقل و انتقالات ندارد؛ «خیلی‌ها باید جواب پس بدهند.بی خودی گناه دایی را می‌شویند و او را متهم می‌کنند.دایی هیچ نقشی در جابه‌جایی بازیکنان ندارد و فقط به او تهمت می‌زنند.»

  • بالاخره تمام شد. حالا سایپا تیم جدید حسین کعبی است.

پیشنهاد آنها خوب بود. به‌خصوص اینکه می‌خواستم این فصل در تیمی بازی کنم که آرامش داشته باشم. حاشیه‌های پرسپولیس اعصابم را خرد کرده بود. به‌نظرم بهترین تصمیمی بود که برای فصل جدید گرفتم.سایپا هر چه که نداشته باشد آرامش ذاتی دارد و بازیکنان این تیم را کمتر وارد حاشیه می‌کنند.

  • خیلی‌ها می‌گویند قراردادهایی که سایپایی‌ها می‌بندند کمی مشکوک است. از این لحاظ که علی دایی دخالت مستقیم در نقل و انتقالات آن دارد؟

اصلا این طور نیست. واقعا متأسفم. نمی‌دانم بعضی‌ها چطور فکر می‌کنند و چطوری می‌خواهند این تهمت‌هایی را که می‌زنند جواب دهند.کاری با بقیه ندارم اما من به خاطر دایی یا کس دیگری به سایپا نرفتم.من به خاطر دلم رفتم سایپا و  دایی نقشی در نقل وانتقالم نداشت.فقط می‌توانم برای شایعه‌سازان تأسف بخورم.

  • اما این شایعه مثل توپ صدا کرد که دایی بازیکنان ملی پوش را تهدید کرده که اگر به سایپا نیایند آنها را از تیم ملی خط می‌زند؟ این ماجرا از زمان سید جلال حسینی شروع شد. به‌نظر، او با پرسپولیس به توافق رسیده بود؟

چه اتفاقات جالبی! به‌نظر شما آنهایی که در بطن موضوع نیستند چه فکری می‌کنند؟ شایعه سازان از کجا می‌دانند که سید جلال با پرسپولیس به توافق رسیده بود. به‌نظرم فقط می‌خواهند دایی را خراب کنند.باز هم می‌گویم که اصلا این بحث‌ها مطرح نیست.من به خاطر خودم رفتم سایپا نه به خاطردایی!

  • از دایی مشورت هم نگرفتید؟

چرا نگرفتم. بعد از بازی با کویت در لابی هتل دایی را صدا کردم وبه او گفتم که می‌خواهم به سایپا بروم. دایی استقبال کرد و گفت که کارهایم را ردیف می‌کند. قرار شد دایی به مسئولان سایپا زنگ بزند و مقدمات حضورم در این تیم را فراهم کند. پیشنهاد رفتن به سایپا را خودم به دایی دادم. مطمئن باشید برای رفتن به تیم‌های اروپایی هم از دایی مشورت می‌گیرم. من دایی را دوست دارم و به او افتخار می‌کنم.

  • یک ساله بستی؟

البته می‌شود گفت دوساله. ولی یک سالش مشروط است.

  • پس دلیل اصلی رفتنت به سایپا فقط آرامش بوده؟ و دلیل دیگری هم نمی‌تواند داشته باشد. در مصاحبه‌های قبلی‌ات طوری حرف می‌زدی که انگار با کسی مشکل داری.یک بار هم در مقایسه قطبی با دنیزلی حسابی از دنیزلی تعریف کرده بودی؟

با کسی مشکلی نداشتم و ندارم. ببینید این هم یکی از حاشیه‌هاست. آن موقع هم نظر شخصی‌ام را گفته بودم.

و اینکه دیگر همه چیز با پرسپولیس تمام شد؟

البته یک جورهایی ناراحتم. ای‌کاش شرایط حرفه‌ای وجود نداشت و می‌توانستم در پرسپولیس بازی کنم. از همه هواداران این تیم تشکر می‌کنم. آنها خیلی من را حمایت کردند. این را می‌گویم که با اجازه همه آنها رفتم سایپا. امیدوارم یک روز همه چیز را برای آنها جبران کنم.

کد خبر 57524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز