مریم قاسمی‌ـ عوامل اجرایی ناحیه ۷ شهرداری منطقه ۱۸، در یک اقدام ضربتی و هماهنگ اقدام به جمع‌آوری فروشندگان غیرمجاز پرندگان و حیوانات وحشی در بزرگراه آزادگان جنب بازار بزرگ پرنده‌فروشان کردند.  

محمد سالاري

شهردار ناحیه ۷ منطقه ۱۸، با بیان اینکه عده‌ای سودجو از فضای بیرونی بازار بزرگ پرندگان برای فروش غیرقانونی انواع پرندگان زینتی و شکاری و حیوانات اهلی و وحشی استفاده می‌کردند، گفت: «با دستور شهردار منطقه ۱۸، مبنی بر پاکسازی به موقع محل و جمع‌آوری فروشندگان غیرمجاز، همراه با عوامل اجرایی و پشتیبانی به محل مراجعه و ضمن برخورد قانونی با متخلفان، این بازار غیرقانونی به‌طور کامل برچیده شد.»
«امیر محمدی» با اشاره به اقدامات غیرقانونی و مجرمانه فروشندگان پرنده و حیوانات اهلی و وحشی گفت: «حضور این چهره محله را ناامن کرده و باعث نگرانی شهروندان شده بود. در این مدت تعدادی از افرادیکه اقدام به خرید این‌گونه پرندگان و حیوانات کرده بودند دچار ضرر و زیان شدند و نمی‌توانستند حق و حقوق‌شان را باز پس گیرند و شکایت‌شان راه به جایی نمی‌برد.»
تعدادی از فروشندگان غیرمجاز در حاشیه بزرگراه آزادگان جنب بازار پرنده‌فروش‌ها اقدام به فروش انواع پرندگان و حیوانات نایاب از جمله عقاب، سوسمار، گربه وحشی و... می‌کردند که با این اقدام شهرداری منطقه بساط‌شان برچیده شد.  
 

کد خبر 578896

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha