مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: خانواده صنعت چاپ با شعار «به سوی کیفیت» و تعیین شرایط و مقررات، برای شرکت در مسابقات تخصصی هشتمین جشنواره صنعت چاپ ایران فراخوانده شدند.

به گزارش ستاد خبری هشتمین جشنواره صنعت چاپ ایران، امسال با تغییر ساختار و شیوه داوری، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با رویکردی متفاوت و با تمرکز روی محصول نهایی مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

هیات برگزاری مسابقات تخصصی جشنواره هشتم اعلام کرد:« از آنجا که آثار چاپی در دوره های گذشته جشنواره صنعت چاپ بر اساس روش های مختلف چاپ (افست، فلکسو، دیجیتال و...) مورد ارزیابی قرار می‌گرفت، مشکلاتی را در نحوه داوری ایجاد می‌کرد که در برخی موارد مورد اعتراض شرکت کنندگان نیز قرار می‌گرفت. به همین منظور هیات برگزاری مسابقه تصمیم گرفته است در جشنواره هشتم با نگاه به همه عوامل موثر در تولید آثار چاپی، داوری را روی محصول نهایی متمرکز کند.»

در بخش مسابقه هشتمین جشنواره صنعت چاپ ایران به جز مسابقه محصول چاپی، در چهار گرایش مقاله، پایان نامه دانشجویی، علمی-دانشجویی و کتابخوانی نیز مسابقه برگزار می شود.

شناسایی و تشویق آثار خلاقه در حوزه چاپ و معرفی آنها به جامعه، بستر سازی برای توجه بیشتر به آثار با کیفیت در جامعه و ایجاد انگیزه در جوانان با ارج نهادن به کارشناسان، دانش آموختگان و چهره های موفق صنعت چاپ از اهداف برگزاری این مسابقه ذکر شده است.

هیات برگزاری مسابقات تخصصی هشتمین جشنواره صنعت چاپ در بخش های کتاب، روزنامه، مجله، بروشور و کاتولوگ، پوستر، اوراق اداری، اوراق بهادار، بسته بندی مقوایی، بسته بندی انعطاف پذیر، بسته بندی فلزی، لیبل، انواع ساک دستی، کارت های PVC، CD و DVD ، منسوجات چاپ شده و ظروف پلاستیکی آثار رسیده به جشنواره را بررسی و مورد داوری قرار می دهد.

هر یک از دست اندرکاران تولید یک محصول چاپی اعم از سفارش دهنده یا واحدهای تولیدی پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ به نمایندگی از سایر عوامل تولید با رعایت مقررات مسابقه، مجاز به معرفی محصول هستند.
هیات برگزاری این مسابقات همچنین اعلام کرد:« علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در مسابقه می توانند به دبیرخانه مسابقه واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان کمال الملک، ساختمان اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل دفتر امور چاپ مراجعه و یا با تلفن های 38512888 و 38512839 تماس بگیرند.

همچنین فرم شرکت در این مسابقات از طریق پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور چاپ به نشانی www.irprint.ir قابل دسترسی است.

کد خبر 58004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز