یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۱
۰ نفر

گروه سیاسی: با اوج‌گیری فضای انتخابات در رسانه‌ها، چهره‌های شاخص هم به‌طور پراکنده درباره انتخابات ریاست جمهوری دهم اظهارنظر می‌کنند.

سیدمحمد خاتمی در پاسخ به این سؤال که آیا در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده شرکت خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: گرچه تقریبا برایم روشن است که چه تصمیمی خواهم گرفت، ولی باید منتظر آینده بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد باران، وی ادامه داد: بایستی شرایط را بررسی کنیم، ببینیم که با حفظ اصول و موازینی که به آن پایبندیم و مصلحت کشور و مردم در آن است چه باید کرد.

بهزاد نبوی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین هم که در مشهد سخن می‌گفت و باشگاه خبرنگاران خبر آن را منتشر کرد، با تأکید بر اینکه «حتی با حضور خاتمی هم نمی‌توانیم تضمین کنیم در انتخابات پیروز می‌شویم»، افزود: اگر خاتمی نامزد شود و رای بیاورد، اگر ملایم‌تر از دوره قبل عمل نکند، قطعا تندتر عمل نخواهد کرد، البته مصلحت هم همین است و در ذهن خود انتظار نداشته باشید که اگر خاتمی بیاید کولاک می‌شود، چرا که خاتمی همان خاتمی قبلی است.

حسن روحانی درباره احتمال نامزدی‌اش در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری گفت: در این ایام از این صحبت‌ها زیاد است و همه جا مطرح می‌شود، فعلا صحبت در این باره خیلی زود است.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسشی درباره آنچه دیدار اخیرش با مقام معظم رهبری در رابطه با نامزدی در انتخابات پیش رو خوانده شد، اظهار داشت: ما همیشه خدمت ایشان شرفیاب می‌شویم و این تازگی ندارد؛ اما فعلا بحث‌کردن در این زمینه خیلی زود است.

نامزد حزبی داریم

دبیرکل حزب اعتمادملی با اشاره به اینکه تشکل متبوعش در انتخابات ریاست جمهوری دهم قطعا نامزد حزبی خواهد داشت، از تلاش عده‌ای که با ارائه مباحث متناقض و غیرواقع بینانه و همینطور طرح‌ها و ایده‌های غیرعملی موجبات سرگردانی و تحیر مردم و گروه‌های سیاسی را فراهم می‌آورند، انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری حزب اعتماد ملی، مهدی کروبی همچنین گفت: ضمن احترام به همه افراد و گروه‌ها در آینده‌ای نزدیک و تا اواخر تابستان نامزد حزبی خود را معرفی خواهد کرد.

تصمیمی ندارم

علی‌اکبر ناطق‌نوری هم درباره نوع فعالیتش برای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری گفت: تصمیمی‌در این‌باره ندارم.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب، وی همچنین درباره احتمال نامزدی سید محمد خاتمی ‌در این انتخابات خاطرنشان کرد: تحلیلی در این‌باره ندارم.

کد خبر 58524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز