چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۲
۰ نفر

نخستین بررسی‌ها درباره حادثه واژگون شدن تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین در غرب تهران نشان می‌دهد ۲سال قبل نیز در حادثه‌ای مشابه که در این منطقه رخ داده بود، یک تانکر حمل سوخت واژگون و هزاران لیتر بنزین در خیابان جاری شده بود.

بهروز تشکر- رئیس روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران- با بیان این خبر به همشهری گفت: عصر سه‌شنبه گذشته یک تانکر حمل سوخت در میدان سوم شهران به‌علت نامعلومی واژگون و هزاران لیتر بنزین در خیابان‌ها جاری شد.

وی ادامه داد: به‌دنبال این حادثه ماموران ۴ ایستگاه آتش‌نشانی با حضور در محل و پاشیدن کف روی محل واژگون شدن تانکر، به ایمن‌سازی‌ منطقه پرداختند و به این ترتیب از وقوع حادثه‌ای ناگوار جلوگیری کردند.

این در حالی بود که مقداری زیادی بنزین که در کوچه‌های منطقه جاری شده بود، به داخل خانه‌ها نفوذ کرده و حتی وارد زیرزمین یکی از خانه‌ها شده بود.

تشکر افزود: از آنجا که احتمال هر گونه حادثه ناگواری وجود داشت، ماموران به سرعت وارد عمل شدند و با تخلیه بنزین از داخل خانه‌ها از احتمال بروز هر گونه حادثه‌ای جلوگیری کردند.

رئیس روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطر نشان کرد در ۲۹ اسفندماه ۸۵ نیز در حادثه‌ای مشابه در این منطقه یک تانکر حمل سوخت در میدان کانون شهرزیبا واژگون شد اما با تلاش ماموران آتش‌نشانی از بروز هر گونه‌ حادثه‌ای جلوگیری شد.

کد خبر 58886

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز