چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره برنامه‌ای که در ایام عید جایگزین پیک نوروزی و تکلیف سنتی دانش‌آموزان می‌شود توضیح داد.

آموزش آنلاین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه عید، هنر و داستان جایگزین پیک نوروزی و تکلیف سنتی دانش‌آموزان می‌شود. این برنامه به منظور بروز و شناسایی استعدادهای هنری دانش‌آموزان اجرایی می‌شود که در کنار آن داستان‌خوانی، داستان‌گویی و داستان‌نویسی را نیز انجام می‌دهند.

وی افزود: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در ایام نوروز می‌توانند در قالب فیلم، نقاشی یا عکاسی در موضوعاتی از جمله دلتنگی برای مدرسه، دنیای با کرونا، دنیای بدون کرونا و همدلی و مدرسه‌سازی آثار خلاقانه خود را تهیه کنند و به مدارس ارائه دهند.

حکیم‌زاده ادامه داد: دانش‌آموزان همچنین می‌توانند کتاب مورد علاقه خود را مطالعه و بازنویسی کنند یا قصه‌های خلاقانه خود یا بزرگ‌ترهای خود را روایت کنند.

معاون آموزش ابتدایی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و گسترش فضای مجازی بین قشرهای مختلف، فرصتی فراهم شد تا نظام آموزشی کشور به این سمت برود و نظام تعلیم و تربیت تعطیل نشود.

وی با اشاره به تلاش و کوشش معلمان و مسئولان آموزش‌وپرورش برای تأمین محتوای آموزشی برای دانش‌آموزان گفت: به ‌منظور افزایش سطح یادگیری مهارت‌های سواد پایه کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی، علاوه بر کلاس‌های مجازی به‌ صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با جمعیت کم برگزار شد تا دانش‌آموزان زیر نظر معلمان میزان یادگیری مهارت سواد پایه را افزایش دهند.

کد خبر 589981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha