همه ما در قبال محله و شهری که در آن زندگی می‌کنیم، مسئولیم.

پاسخ شهروندان

همشهری محله _ ابوذر چهل امیرانی: در کنار اینکه هرکدام از ما باید در نگهداری تجهیزات شهری وآباد نگه داشتن محله خود تلاش کنیم، لازم است در زمان مشاهده مشکل یا نقصی در اطراف خود، آن را به مسئولان مربوطه اطلاع دهیم تا به حل آنها اقدام کنند. در این صورت، شهروند مسئولی خواهیم بود و به تبع آن، مسئولان نیز پاسخگو خواهند شد. راه‌های زیادی برای اعلام مشکلات و نیازهای شهری وجود دارد که یکی از آنها، اعلام نواقص به سامانه ۱۳۷ است. در کنار این سامانه شما می‌توانید با شماره ۲۳۰۲۳۴۸۳ هم تماس بگیرید و خبرنگاران همشهری محله را در جریان این مشکلات قرار دهید تا به مسئولان اعلام کنیم و پاسخ آنها را بشنویم.

شهروند

  • مسیر بقعه بی‌بی شهربانو نیازمند بهسازی

بقعه بی‌بی شهربانو یکی از اماکن تاریخی و مذهبی منطقه است که همه روزه صدها نفر به این آرامگاه مراجعه می‌کنند. ساکنان شهرری به بی‌بی شهربانو علاقه خاصی دارند و برای راز و نیاز با خدا به مقبره ایشان می‌روند که گفته می‌شود همسر امام حسین(ع) است. با این وجود، دسترسی به این آرامگاه به دلیل قرارگیری بر فراز کوه برای همه به‌خصوص بانوان مسن آسان نیست. از مسئولان شهری و نهادهای متولی می‌خواهیم اقدامی برای آسفالت و هموارسازی مسیر انجام دهند تا امکان زیارت برای همگان میسر شود.
صدیقه آل سادات، ساکن محله جوانمرد

درخواست از شما، پیگیری از ما، پاسخ از شهردار منطقه ۲۰
فرهاد افشار، شهردار منطقه ۲۰

  • تردد شهروندان آسان می‌شود

رویکرد مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های توسعه محلی، رفع نیازهای ضروری شهروندان است. پروژه‌های پیشنهادی توسعه محلی در سال جاری هم با توجه به نیازسنجی محله‌ها و همچنین مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف بررسی شده است. به همین دلیل و برای تسهیل در دسترسی و تردد آسان شهروندان به بقعه بی‌بی شهربانو به‌عنوان یکی از بناهای تاریخی و گردشگری مهم شهرری و استان تهران، عملیات عمرانی این مسیر به طول ۶۵۰ متر با اجرای زیرسازی، آسفالت و عملیات پیاده‌روسازی به مساحت ۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع در حال انجام است.
 

کد خبر 596260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha