سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
۰ نفر

ردیت (Reddit)، وب‌سایتی که دارای تالار بحث و گفت‌وگوی متنی است، از محصول صوتی خود با نام ردیت‌تاک(Reddit Talk) که مشابه کلاب‌هاوس است، رونمایی کرد.

ردیت

به گزارش همشهری آنلاین از ورج، ردیت (Reddit)، وب‌سایتی که دارای تالار بحث و گفت‌وگوی متنی است، از محصول صوتی خود با نام ردیت‌تاک (Reddit Talk) که مشابه کلاب‌هاوس است، رونمایی کرد. این شرکت اکنون این قابلیت را به عنوان «پیش نمایش پنهان» نشان می دهد، زیرا این ویژگی هنوز به طور گسترده در دسترس نیست. مادریتورهایی که می خواهند این ویژگی را در ساب‌ردیت خود امتحان کنند، می توانند خود را به لیست انتظار برای دسترسی اضافه کنند.

بر اساس توضیحات ردیت و تصاویر به اشتراک گذاشته شده از سوی این شرکت، به نظر می رسد ردیت تاک شباهت زیادی به کلاب‌هاوس، اسپیسز توییتر و بقیه پلتفرم های صوتی موجود دارد. به گفته ردیت، گفتگوها در ساب‌ردیت‌ها انجام می شود.

طی تست های اولیه، فقط مجریان یا مادریتورهای ساب‌ردیت می توانند یک Talk را شروع کنند و میزبانان Talk توانایی دعوت، بی صدا کردن و حذف سخنگوها را دارند. همچنین این قابلیت در آی‌اواس و اندروید قابل شنیدن است.

موضوع اجرا برای کلاب‌هاوس مهم بود و به عنوان یک مسئله به شمار می آمد، بنابراین بدیهی است که ردیت کار خود را در یک مقیاس کوچک شروع کند و ابتدا فقط به مجریان دسترسی بدهد. البته در آینده، مجریان می توانند اعضای مورد اعتماد یک گروه را به عنوان کمک‌میزبان جذب کنند.

این شرکت می گوید که در حال آزمایش روش های میزبانی است تا نحوه گفت‌وگوها را با شکلک ها و رنگ های مختلف پس زمینه شخصی‌سازی کند. همچنین کاربران می توانند آواتار خود را تغییر دهند.

کد خبر 596379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha