مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند.

ویروس کرونا

فرزین رضاعی در گفت‌وگو با همشهری‌ آنلاین از بستری شدن ۶۷۸ بیمار مشکوک به کرونا در کردستان خبر داد و بیشترین شمار مبتلایان را مربوط به سنندج اعلام کرد.

وی با اشاره به آمار بستری‌شدگان در استان افزود: در حال حاضر در شهرستان سنندج ۳۳۷ نفر، سقز ۸۶ نفر، قروه ۶۳ نفر، مریوان ۳۲ نفر، کامیاران ۲۹ نفر، بانه ۴۴ نفر، بیجار ۶۷ نفر، دیواندره ۱۷ نفر و دهگلان ۳ نفر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: در حال حاضر، ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو بستری هستند.

وی به آمار فوت‌شدگان ناشی از بیماری کرونا نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون در استان هزار و ۱۸۵ نفر جان باخته‌اند.

۴۷۱ نفر در سنندج، ۲۱۳ نفر در سقز، ۱۰۴ نفر در مریوان، ۹۴ نفر در بانه، ۸۴ نفر در قروه، ۷۲ نفر در کامیاران، ۷۲ نفر در دیواندره، ۵۳ نفر در بیجار، ۱۹ نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد آمار تفکیکی جان‌باختگان کرونا در شهرستان‌های استان است.   

رضاعی به شهروندان توصیه کرد که همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، و شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون را رعایت کنند و از حضور در تجمعات بپرهیزند.

کد خبر 596626
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha