متأسفانه امسال دومین بهاری است که با مهمان ناخوانده کرونا همسفره‌ایم. هر چقدر طبیعت زیبا و سرسبز شده، شهرهایمان به رنگ هشدار و قرمز درآمده و این یعنی همچنان از دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خبری نیست.

سفر به دل زيبايي

همشهری آنلاین_راحله عبدالحسینی:  اما برای بهتر شدن حال و احوالمان می‌توانیم راهی طبیعت نزدیک تهران شویم و چه انتخابی بهتر از روستاهای لواسانات که هم فاصله چندانی با تهران ندارد و هم طبیعت بکر و چشمنوازی را پیش رویمان گسترده‌است.  

اول از همه یادمان باشد که این روزها حتی برای حضور در طبیعت هم باید تعدادمان اندک و حواسمان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.  

سفر به دل زیبایی

خانه‌نشینی و قرنطینه در روزهای کرونا، زنگ خطری برای کم‌تحرکی و سلامتمان شده. پیاده‌روی در طبیعت در این روزهای خوش‌ آب و هوا غنیمت است.  
 

سفر به دل زیبایی

چیدن گل‌ها یا گیاهان و سبزی‌های خودرو در طبیعت و دامنه کوه‌های شمیران هر چند وسوسه‌کننده است اما به شدت به محیط‌زیست و رشدگونه‌های خودرو آسیب می‌رساند.  
 

سفر به دل زیبایی

انتخاب ما هر مقصد گردشگری لواسانات یا کوهپایه‌های شمیران که باشد، آرامش و سکوت به آن گره خورده‌است. در این سفرهای نیمروزی هوای اهالی را داشته باشیم و آرامش را از آنها سلب نکنیم.

سفر به دل زیبایی

دوستداران محیط‌زیست آرام و بی‌ادعا زباله‌های رها شده در طبیعت را جمع‌آوری می‌کنند و به ما یادآور می‌شوند همچون طبیعت ساده و زیبا زندگی کنیم.

کد خبر 602121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha