دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: 120 سینما به تدریج جدیدترین امکانات فنی مجهز می‌شود.

120سینمای دولتی و خصوصی در کشور به همت حوزه هنری به تدریج بازسازی، مرمت و به جدیدترین امکانات فنی مجهز می‌شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از واحد حوزه هنری، "حمید امیریان فرد" مدیر عامل موسسه فرهنگی بهمن سبز گفت: این اقدامات در راستای وظایفی است که حوزه هنری برای این موسسه تعریف کرده است.

وی با اشاره به دغدغه‌های حوزه هنری در زمینه بهینه سازی وضعیت سینما‌های کشور، اظهار داشت: ساخت و ساز‌، بازسازی و تجهیز و طراحی، نوسازی، مرمت، تجهیز و ساماندهی فنی سالن‌های سینمایی و نمایش و اجتماعات در کشور و همچنین اکران انواع فیلم‌های تبلیغاتی در سینماها بر عهده این موسسه گذاشته شده است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز تصریح کرد: برای تشویق بیشتر مخاطبان به دیدن آثاری که در سینمای ایران تهیه و تولید می‌شود این موسسه نسبت به ارائه بلیط واحدهای تحت پوشش این حوزه به صورت نیم بهاء به سازمان‌ها، نهادهای دولتی و غیر دولتی هم اقداماتی در نظر گرفته است تا پرسنل بخش‌های دولتی و خصوصی بتوانند با تسهیلات بیشتری از فیلم‌های در حال نمایش دیدن کنند.

"امیریان فرد" گفت: هماهنگی‌های لازم برای استفاده کارکنان و خانواده های شاغلان بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در استان تهران صورت گرفته که آنها بتوانند با استفاده از تسهیلات فوق در سینماهای فردوسی، استقلال، پیام، شاهد، دهکده، بهاران، سپیده، بهمن تهران و همچنین فجر اسلامشهر، نصر و هجرت کرج از آثار روز سینمای ایران را دیدن کنند.

کد خبر 60943

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز