صداوسیما که توسط یحیی گل‌محمدی و شاگردانش تحریم شده این روزها پرسپولیس و استقلال را با هم می‌زند.

دربی

به گزارش همشهری‌آنلاین، دعوای تلویزیون با مسئولان پرسپولیس این روزها حسابی بالا گرفته و در آستانه داربی تهران به اوج خودش رسیده است. پرسپولیسی‌ها چند هفته‌ای است از مسئولان تلویزیون گله‌مند هستند و بنای ناسازگاری را با دوربین‌های صداوسیما گذاشته‌اند. بعد از اتفاقاتی که در برنامه «فوتبال برتر» برای افشین پیروانی رخ داد پرسپولیسی‌ها با انتقاد شدید از این برنامه، دوربین‌های تلویزیونی را تحریم کردند و دیگر هیچ‌یک از مسئولان و مربیان این تیم جلوی دوربین‌های صداوسیما حاضر نشدند.

در آخرین بازی پرسپولیس هم یحیی گل‌محمدی دوربین‌های تلویزیونی را از تصویربرداری نشست خبری خودش محروم کرد تا این غائله بیشتر بالا بگیرد. اهالی جام‌جم در مقابل این اقدامات ساکت نماندند و مجری «فوتبال برتر» در آخرین برنامه‌اش کنایه‌هایی را نثار پرسپولیسی‌ها کرد که به‌نظر می‌رسید سمت‌وسوی صحبت‌های او بیش از آنکه به سمت یحیی باشد به سمت پیروانی یا دیگر مسئولان باشگاه است.

همزمان در یکی دو برنامه فوتبالی دیگر در تلویزیون هم انتقاداتی نسبت به پرسپولیسی‌ها مطرح شد و جالب اینکه یکی از مجریان فرهاد مجیدی را هم به گل‌محمدی چسباند و هر دوی آنها را با این بهانه که شهرت خود را مدیون رسانه‌ها و به‌خصوص تلویزیون هستند به تیغ انتقاد کشید. او خطاب به مجیدی و گل‌محمدی گفت: «چطور زمانی که با پخش بازی‌هایتان به شهرت رسیدید تلویزیون خوب بود؟» و البته به این نکته بی‌توجه ماند که آنتن تلویزیون این روزها بیشتر به درد رسیدن به شهرت منفی می‌خورد و کامنت‌هایی که مردم نثار مجریان - به‌خصوص مجریان برنامه‌های فوتبالی- می‌کنند خود گواه این مدعاست.

فرهاد مجیدی که غیبتش در نشست‌های خبری دلایل دیگری داشته و ربطی به مخالفت با صداوسیما ندارد، احتمالا بعد از این اظهارنظرها به صف دشمنان تلویزیون اضافه خواهد شد. یحیی هم که همچنان بر موضع خودش و البته موضع باشگاهش پافشاری می‌کند. با این اوصاف شاید امروز و فردا در متن و حاشیه داربی بزرگ تهران شاهد اتفاقات عجیب و غریبی از سوی طرفین باشیم. اتفاقاتی که از همین بعدازظهر امروز با نشست خبری سرمربیان ۲ تیم آغاز می‌شود.

کد خبر 614293
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha