همشهری آنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: وعده اجرای طرح تحول اقتصادی در نیمه دوم سال جاری به قوت خود باقی است.

به گزارش مهر ، سید شمس‌الدین حسینی شنبه (9 شهریور) در حاشیه نوزدهمین همایش بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: تمام لوایح دولتی مستقل از اینکه چه کسی آنها را تدوین و پیشنهاد می‌کند باید درکمیسیون‌های دولت بررسی و تصویب شود و پس از آن برای تصویب به مجلس ارائه شود و در نهایت در مرحله اصلاحات و قوانین که به صورت مورد اتفاق می‌افتد دستگاهها و بخشهای مختلف با هم همفکری و همکاری می‌کنند.

وزیر اقتصادی و دارایی  افزود: در مورد لایحه اصلاح ساختار نظام بانکی نیز همین رویه طی خواهد شد و کارگروه ویژه طرح تحول اقتصادی این لایحه را مورد بررسی قرار خواهد داد و اگر قرار باشد لایحه‌ای به مجلس پیشنهاد شود از این طریق خواهد بود.

وی در مورد زمان و شیوه تغییر نظام ارزشگذاری پول ملی اظهارداشت: اینها مواردی است که در کارگروه طرح تحول اقتصادی مطرح است و کلیات آن دراین کارگروه بررسی و به تصویب رسیده اما زمان و شیوه این تغییرات هنوز در دست بررسی است.

حسینی اضافه کرد: بانک تجارت، ملت و صادرات پس از اینکه اساسنامه‌های آنها اصلاح شد، در سال جاری واگذار می‌شوند.

وزیر اقتصاد همچنین در باره زمان اجرای طرح تحول اقتصادی گفت: از ابتدا نیز قرار بود طرح تحول اقتصادی در نیمه دوم امسال اجرایی شود که هنوز هم این قرار به قوت خود باقی است.

کد خبر 61995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز